Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/.
Kogo szukamy? Do naszego działu R&D zwanego LABem poszukujemy kogoś, kto tak jak cały ten dział jara się danymi i wie, że to one napędzają ten świat. Odróżniasz HotJara od HotDoga, gdy my mówimy "dash", Ty mówisz "board" i nawet maile piszesz w tabelkach? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk.
Jako Strateg Analityczny będziesz kluczową osobą odpowiedzialną za wyznaczanie kierunków analitycznych dla marek, łączenie danych z celami biznesowymi oraz identyfikowanie korelacji między analizami a decyzjami strategicznymi. Twoim zadaniem będzie również integrowanie narzędzi analitycznych oraz budowanie kompleksowego obrazu sytuacji, który pozwoli podejmować skuteczne decyzje biznesowe.
- ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
- najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
- samodzielność przez duże S;
- inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
- szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
- MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
- pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
- na start wynagrodzenie w wysokości 8000-10000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy);
- przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
- może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
- wyznaczać kierunki analityczne dla marek, uwzględniając ich cele biznesowe i marketingowe;
- szukać korelacji między danymi a działaniami biznesowymi, aby dostarczać kluczowe wnioski wspierające decyzje strategiczne;
- doradzać w implementacji i integracji narzędzi analitycznych, takich jak GA4, Hotjar, czy CRM, aby zapewnić ich spójne działanie;
- tworzyć rekomendacje strategiczne na podstawie danych i obserwacji rynkowych, które będą wspierać długoterminowy rozwój marek;
- łączyć dane z różnych źródeł, aby budować pełny obraz sytuacji biznesowej i marketingowej;
- wspierać zespoły klienta w interpretacji danych, organizować warsztaty oraz dzielić się wiedzą z zakresu analityki i strategii biznesowej;
- przygotowywać raporty i dostosowywać raporty tworzone przez zespół, dostarczając kluczowe informacje dla decyzji biznesowych;
- zarządzać środowiskiem analitycznym w agencji i przestrzeniach klientów, przy wsparciu zespołu;
- audytować działanie klientów – regularnie sprawdzać poprawność wdrożonych aktywności lub działań konkurencyjnych marek;
- optymalizować raporty i dashboardy – dostosowywać raporty i dashboardy do bieżących potrzeb biznesowych i KPIs, aby dane były zawsze aktualne i użyteczne.
- masz kilkuletnie doświadczenie w pracy analitycznej w projektach biznesowych, marketingowych;
- masz doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi, takimi jak GA4, Hotjar czy narzędzia BI, i potrafisz je integrować;
- wiesz, jak łączyć dane z celami biznesowymi i marketingowymi, tworząc skuteczne strategie;
- umiesz opowiadać o danych i wiesz jak przekładać insighty z nich na potrzeby biznesowe Klienta;
- posiadasz umiejętność wizualizacji danych i tworzenia raportów strategicznych lub briefowania zespołu na takie działania i zarządzaniu tym procesem;
- masz doświadczenie w pracy z zespołami, potrafisz dzielić się wiedzą i prezentować rekomendacje w jasny i zrozumiały sposób;
- cechuje Cię wnikliwość i umiejętność strategicznego myślenia – widzisz szerszy kontekst i potrafisz „łączyć kropki”;
- znasz narzędzia takie jak MS Office, Google Docs oraz systemy analizy i raportowania.
Jeśli dodatkowo wiesz jak budować dashboardy i analizować dane w nich zawarte (np. w Power BI czy Looker) to powiedz nam o tym!
To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV!