Technology Business Partner
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
WebTalk
Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa, która działa kompleksowo, tworząc i realizując kampanie 360. Ale digital oczywiście FIRST! Od roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, co daje nam dostęp do najnowszych technologii i pozwala realizować projekty na skalę europejską. Specjalizujemy się też w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje (i pieski).
Poczytaj o nas więcej: https://webtalk.pl/
Szukamy kogoś więcej niż Project Managera. Szukamy Technology Business Partnera – strategicznego lidera, który potrafi przełożyć technologię na realne korzyści biznesowe dla naszych klientów. Kogoś, kto nie tylko poprowadzi złożone projekty deweloperskie i analityczne, ale będzie też siłą napędową ich rozwoju – od identyfikacji potrzeby, przez przygotowanie oferty, aż po proaktywny upselling i budowanie długofalowych partnerstw.
Jeśli czujesz, że Twoją pasją jest łączenie światów IT i biznesu, a praca z klientami korporacyjnymi to dla Ciebie szansa na szukanie synergii i realny wpływ na ich rozwój – to jest rola dla Ciebie.
Na co możesz jeszcze u nas liczyć:
Ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy.
Najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
Samodzielność przez duże S – otrzymasz zaufanie i narzędzia, by realnie kształtować swój obszar.
Inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły.
Szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje.
MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch.
Pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
Na start wynagrodzenie w wysokości 12 000 - 15 000 zł netto plus atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników sprzedażowych i rozwoju biznesu.
Przekąski w kuchni, sernikalia i firmowe wyjścia.
Może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe dni przez cały tydzień – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić?
Twoja rola będzie opierać się na trzech strategicznych filarach:
1. Rozwój biznesu i partnerstwo z Klientem (New Business & Upsell)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów – od identyfikacji leadów, przez pierwszy kontakt, aż po prezentację oferty i negocjacje.
Prowadzenie całego procesu sprzedażowego dla projektów technologicznych, w ścisłej współpracy z działem New Business.
Proaktywny rozwój obecnych klientów – identyfikowanie potencjału upsellowego i cross-sellowego, proponowanie nowych rozwiązań i rozszerzanie współpracy.
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, które precyzyjnie odpowiadają na potrzeby biznesowe klientów.
Reprezentowanie agencji na spotkaniach z kluczowymi klientami, pełniąc rolę partnera strategicznego i doradcy technologicznego.
Aktywne kształtowanie i komercjalizacja oferty agencji w zakresie usług digital w odpowiedzi na potrzeby rynku.
2. Przywództwo i rozwój zespołu technologicznego
Zarządzanie zespołem (UX/UI, programiści, analitycy), dbanie o jego rozwój i motywację.
Monitorowanie trendów rynkowych i kształtowanie kompetencji zespołu w odpowiedzi na zidentyfikowane szanse sprzedażowe.
Budowanie kultury feedbacku, współpracy i dzielenia się wiedzą.
Wspieranie działu w codziennej pracy i dostrzeganie potencjału w ludziach.
3. Doskonałość operacyjna i realizacja projektów
Nadzór nad realizacją projektów technologicznych – od strategii, przez wdrożenie, po analizę wyników.
Zarządzanie zakresem, harmonogramem i rentownością projektów, od etapu estymacji po końcowe rozliczenie.
Gwarantowanie najwyższych standardów i jakości dostarczanych rozwiązań, optymalizacja procesów.
Zarządzanie ryzykiem projektowym i sprawne rozwiązywanie problemów.
Dołącz do nas, jeśli:
Masz udokumentowane doświadczenie w łączeniu ról technologicznych/projektowych ze sprzedażą lub rozwojem biznesu w agencji digitalowej lub software housie.
Możesz pochwalić się sukcesami w pozyskiwaniu klientów i/lub znaczącym rozwijaniu istniejących kont (upselling).
Posiadasz praktyczną znajomość prowadzenia złożonych projektów dla klientów korporacyjnych i potrafisz budować z nimi długofalowe, partnerskie relacje.
Jesteś w stanie samodzielnie przygotować, skalkulować i zaprezentować kompleksową ofertę handlową.
Potrafisz sprawnie podejmować decyzje, doskonale się komunikujesz i masz wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne.
Znasz metodyki zarządzania projektami (np. Agile/Scrum) i narzędzia (np. Asana, Jira).
Posiadasz co najmniej podstawową wiedzę z zakresu UX/UI, analityki webowej czy trendów w dewelopmencie.
Jesteś liderem/liderką – potrafisz inspirować zespół i skutecznie zarządzać pracą wielu interesariuszy.
Mile widziane:
Certyfikacja w obszarze zarządzania projektami (np. PRINCE2, AgilePM).
Sieć kontaktów biznesowych, którą możesz wykorzystać w nowej roli.
Brzmi jak wyzwanie dla Ciebie? Aplikuj! Chętnie poznamy Cię bliżej.
Cześć! Skoro dotarł_ś aż tutaj, to prawdopodobnie jesteś zainteresowan_ którąś z naszych ofert pracy. Poznajmy się więc lepiej! Od 2010 roku tworzymy kampanie 360 (z mocnym focusem na digital) dla Klientów z przeróżnych ...
Technology Business Partner
Technology Business Partner
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
WebTalk