Traffic Manager

Zarządzanie

Traffic Manager

Zarządzanie

al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa

WebTalk

Pełny etat
Dowolna
Starszy specjalista / Senior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

organizacja pracy
zarządzanie projektami
układanie procesów
digital marketing

Opis stanowiska

Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!


Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), od 2024 roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/


Szukamy Traffic Managera, który uwielbia pracować z ludźmi, porządkować chaos - a perfekcyjnie ułożony plan to dla niego/niej źródło satysfakcji. To nie jest "admin role" - to strategiczna pozycja operacyjna, bez której cała agencja nie może funkcjonować efektywnie.


Jeśli:

  • lubisz ludzi a praca z nimi daje Ci energię

  • uwielbiasz robić porządek w chaosie

  • satysfakcję czerpiesz z tego, że "wszystko działa"

  • potrafisz znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji

  • umiesz realistycznie ocenić czy deadline jest zagrożony (biorąc pod uwagę projekty i dostępne zasoby) i szybko  i skutecznie zareagować

  • umiesz doskonale planować i zapobiegać problemom

  • project management tools to Twoje naturalne środowisko

  • liczby mówią do Ciebie i widzisz w nich wzorce


...to może być rola dla Ciebie!


Na co możesz u nas liczyć:

  • ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;

  • najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);

  • samodzielność przez duże S;

  • inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;

  • szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;

  • MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);

  • pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!

  • przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;

  • może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.


Co będziesz u nas robić:


Zarządzanie operacyjne:

  • zarządzanie projektami i doborem ludzi do projektów w systemie ClickUp (centralny hub dla wszystkich projektów)

  • planowanie prac z wyprzedzeniem i alokacja zasobów w czasie rzeczywistym (kto, co, kiedy)

  • zapewnianie realistycznych terminów i śledzenie postępów prac zgodnie z ustalonymi harmonogramami

  • umiejętne przewidywanie obciążenia zespołu i w ten sposób unikanie wąskich gardeł i potencjalnych problemów

  • prowadzenie codziennych statusów zespołowych


Planowanie zasobów:

  • planowanie urlopów w celu zapewnienia ciągłości realizacji projektów

  • optymalizacja doboru zasobów do projektów/zleceń - rozumienie specyfiki prac agencji, dobór adekwatnych zasobów 

  • identyfikowanie nadmiernie i niedostatecznie obciążonych członków zespołu

  • identyfikacja jakości i efektywności pracy członków działu kreacji

  • identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych i freelancerskich

  • zarządzanie i koordynacja bazą podwykonawców - w tym optymalizacja kosztów i jakości usług oferowanych przez partnerów.


Monitoring obłożenia i raportowanie:

  • monitoring wykorzystania zasobów per osoba i zespół

  • prognozowanie obciążenia na 2-4 tygodnie

  • bieżąca analiza danych oraz tworzenie z nich tygodniowych/miesięcznych raportów wraz z wnioskami i rekomendacjami dla Chief Creative Officera


Optymalizacja procesów:

  • identyfikowanie nieefektywności w realizowanych procesach

  • proponowanie ulepszeń i optymalizacji jakościowych, kosztowych, narzędziowych

  • testowanie i wdrażanie zatwierdzonych zmian


Dołącz do nas, jeśli:


Must-have:

  • 3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami/traffic management (idealnie w agencji)

  • doskonałe umiejętności organizacyjne - planowanie i zarządzanie wieloma tematami jednocześnie

  • świetna komunikacja i umiejętność łączenia różnych perspektyw: kreacji, działu Client Service i klienta

  • umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w krótkim czasie

  • znajomość specyfiki pracy agencyjnej

  • rozumienie mocnych stron zespołu i odpowiednie dobieranie ludzi do projektów 

  • biegłość w narzędziach do zarządzania projektami (ClickUp plus, ale nauczymy)

  • rozumienie aspektów finansowych projektu i branie ich pod uwagę w doborze zespołu i timingach - budżety, rentowność, koszty


Cechy osobowe (to naprawdę ważne!):

  • spokój pod presją - zmiany priorytetów to codzienność

  • współpraca - pracujesz z każdym w kreacji i w całej firmie 

  • komunikacja - świetnie komunikujesz i kiedy trzeba umiesz być asertywny/a

  • lubisz ludzi - praca z ludźmi daje Ci energię i satysfakcję

  • proaktywność - nie czekasz, aż ktoś Cię o coś poprosi, dostrzegasz gdzie jest potrzebne wsparcie zanim pojawi się problem

  • nastawienie na rozwiązania - nie skupiasz się na problemie, ale szukasz rozwiązań

  • systematyczne myślenie - uwielbiasz porządek i strukturę

Wymagane umiejętności

organizacja pracy
zarządzanie projektami
układanie procesów
digital marketing

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 25.11.2025

Traffic Manager

Podsumowanie oferty

Traffic Manager

al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa

WebTalk

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest WebTalk Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie al. Prymasa Tysiąclecia 48A (dalej jako "administrator"... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.