Traffic Manager
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
WebTalk
Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj!
Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), od 2024 roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/
Szukamy Traffic Managera, który uwielbia pracować z ludźmi, porządkować chaos - a perfekcyjnie ułożony plan to dla niego/niej źródło satysfakcji. To nie jest "admin role" - to strategiczna pozycja operacyjna, bez której cała agencja nie może funkcjonować efektywnie.
Jeśli:
lubisz ludzi a praca z nimi daje Ci energię
uwielbiasz robić porządek w chaosie
satysfakcję czerpiesz z tego, że "wszystko działa"
potrafisz znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji
umiesz realistycznie ocenić czy deadline jest zagrożony (biorąc pod uwagę projekty i dostępne zasoby) i szybko i skutecznie zareagować
umiesz doskonale planować i zapobiegać problemom
project management tools to Twoje naturalne środowisko
liczby mówią do Ciebie i widzisz w nich wzorce
...to może być rola dla Ciebie!
Na co możesz u nas liczyć:
ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe, na TikToku też jesteśmy;
najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE);
samodzielność przez duże S;
inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły;
szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje;
MultiSport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią);
pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST!
przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia;
może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić:
Zarządzanie operacyjne:
zarządzanie projektami i doborem ludzi do projektów w systemie ClickUp (centralny hub dla wszystkich projektów)
planowanie prac z wyprzedzeniem i alokacja zasobów w czasie rzeczywistym (kto, co, kiedy)
zapewnianie realistycznych terminów i śledzenie postępów prac zgodnie z ustalonymi harmonogramami
umiejętne przewidywanie obciążenia zespołu i w ten sposób unikanie wąskich gardeł i potencjalnych problemów
prowadzenie codziennych statusów zespołowych
Planowanie zasobów:
planowanie urlopów w celu zapewnienia ciągłości realizacji projektów
optymalizacja doboru zasobów do projektów/zleceń - rozumienie specyfiki prac agencji, dobór adekwatnych zasobów
identyfikowanie nadmiernie i niedostatecznie obciążonych członków zespołu
identyfikacja jakości i efektywności pracy członków działu kreacji
identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych i freelancerskich
zarządzanie i koordynacja bazą podwykonawców - w tym optymalizacja kosztów i jakości usług oferowanych przez partnerów.
Monitoring obłożenia i raportowanie:
monitoring wykorzystania zasobów per osoba i zespół
prognozowanie obciążenia na 2-4 tygodnie
bieżąca analiza danych oraz tworzenie z nich tygodniowych/miesięcznych raportów wraz z wnioskami i rekomendacjami dla Chief Creative Officera
Optymalizacja procesów:
identyfikowanie nieefektywności w realizowanych procesach
proponowanie ulepszeń i optymalizacji jakościowych, kosztowych, narzędziowych
testowanie i wdrażanie zatwierdzonych zmian
Dołącz do nas, jeśli:
Must-have:
3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami/traffic management (idealnie w agencji)
doskonałe umiejętności organizacyjne - planowanie i zarządzanie wieloma tematami jednocześnie
świetna komunikacja i umiejętność łączenia różnych perspektyw: kreacji, działu Client Service i klienta
umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w krótkim czasie
znajomość specyfiki pracy agencyjnej
rozumienie mocnych stron zespołu i odpowiednie dobieranie ludzi do projektów
biegłość w narzędziach do zarządzania projektami (ClickUp plus, ale nauczymy)
rozumienie aspektów finansowych projektu i branie ich pod uwagę w doborze zespołu i timingach - budżety, rentowność, koszty
Cechy osobowe (to naprawdę ważne!):
spokój pod presją - zmiany priorytetów to codzienność
współpraca - pracujesz z każdym w kreacji i w całej firmie
komunikacja - świetnie komunikujesz i kiedy trzeba umiesz być asertywny/a
lubisz ludzi - praca z ludźmi daje Ci energię i satysfakcję
proaktywność - nie czekasz, aż ktoś Cię o coś poprosi, dostrzegasz gdzie jest potrzebne wsparcie zanim pojawi się problem
nastawienie na rozwiązania - nie skupiasz się na problemie, ale szukasz rozwiązań
systematyczne myślenie - uwielbiasz porządek i strukturę
Traffic Manager
Traffic Manager
al. Prymasa Tysiąclecia 48A, Warszawa
WebTalk