Customer Support Specialist

Obsługa klienta

Customer Support Specialist

Obsługa klienta

Postępu 14, Warszawa

WebWave

Pełny etat
B2B, UZ
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dobra komunikacja
multitasking

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B1

Mile widziane

CRM
praca w grupie
SEO
Google Search Console
Google Analytics
AI
e-commerce

Opis stanowiska

💙 Czym jest WebWave?

WebWave to kreator stron www, czyli narzędzie dostępne online, które umożliwia osobom nieznającym się na kodowaniu tworzenie stron internetowych. To taka Canva, Figma lub Photoshop, ale do tworzenia stron www. Korzysta z niego ponad 750 000 użytkowników z całego świata.


🔮 Opis Twojej pracy

W WebWave pomożesz użytkownikom z całego świata tworzyć strony internetowe bez kodowania. Dodatkowo poznasz, jak komunikują się ze sobą serwery, dowiesz się co to jest DNS, jak poprawnie skonfigurować domenę internetową, jak rozwiązać problemy z pocztą email. Praca z doświadczonym zespołem i szkolenia pomogą Ci rozwijać swoje umiejętności i postawić pierwsze kroki w branży IT.


🌊 Zakres obowiązków:

  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów;

  • Edukacja klientów - od wdrożenia, przez aktywne korzystania z WebWave, aż do świadomego zakupu;

  • Współpraca z działem marketingu, by wszyscy członkowie teamu byli na bieżąco z potrzebami naszych klientów - to przecież Ty będziesz ich najlepiej rozumiał;

  • Współpraca z działem IT w celu rozwiązywania trudniejszych problemów technicznych i sugerowanie na podstawie feedbacku od klientów, w którym kierunku powinniśmy rozwijać nasz produkt;

  • Wykonywanie dodatkowych zadań związanych z działaniem stron internetowych.


↘ Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i komunikatywna znajomość j. angielskiego (szczególnie w pisaniu i czytaniu);

  • Zdolności komunikacyjne - musisz 'mieć gadane';

  • Biegła obsługa komputera - szybkie pisanie na klawiaturze;

  • Miłe usposobienie i empatia;

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Podzielność uwagi i umiejętność rozwiązywania kilku problemów jednocześnie;

  • Zaangażowanie i głowa pełna pomysłów.


🤝 Doceniamy:

  • Doświadczenie w pracy z klientem;

  • Doświadczenie w pracy w SaaSie;

  • Zainteresowanie branżą IT;

  • Doświadczenie przy projektowaniu lub zarządzaniu stronami internetowymi;

  • Znajomość platform CMS, np. Wordpress;

  • Podstawowa znajomość HTML, CSS, JS.


💡 Oferujemy:

  • Praca na podstawie umowy zlecenie lub B2B z wynagrodzeniem na poziomie 5500 zł brutto.

  • Elastyczne godziny pracy, system zmianowy;

  • Realny wpływ na tworzony produkt;

  • Jasna, rozpisana ścieżka rozwoju;

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów;

  • Praca w oparciu o agile;

  • Nastawienie na rozwój i poszerzanie umiejętności;

  • Praca hybrydowa: 3 dni w biurze i 2 zdalnie, wybierasz sam :)

Wymagane umiejętności

dobra komunikacja
multitasking

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B1

Mile widziane

CRM
praca w grupie
SEO
Google Search Console
Google Analytics
AI
e-commerce

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 03.10.2025

Customer Support Specialist

Podsumowanie oferty

Customer Support Specialist

Postępu 14, Warszawa

WebWave

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest WebWave Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 14 (dalej jako "administrator"). Masz praw... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Customer Support Specialist - WebWave