Specjalista/Specjalistka ds. obsługi i utrzymania klienta
Grzybowska 87, Warszawa
Wedding.pl
Wedding pl – Poznaj nas:
Wedding.pl to największy w Polsce marketplace w branży ślubnej. Od 8 lat pomagamy łączyć przyszłe Pary Młode z dostawcami usług ślubnych.
Na co dzień wspieramy Narzeczonych w przygotowaniach ich najważniejszego dnia w życiu oferując Organizer Ślubny - czyli innowacyjną aplikację, która umożliwia szybkie i bezstresowe planowanie zadań ślubnych. Oprócz aplikacji, przyszłe Młode Pary mają dostęp do tysięcy ofert ślubnych w największym w Polsce katalogu usługodawców.
Wedding.pl to również portal, w którym dostawcy usług ślubnych mają możliwość stworzenia swojej wizytówki i tym samym promowania jej poprzez narzędzia oraz rozwiązania marketingowe, które wspierają rozwój ich biznesów przez dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców.
Szukamy energicznych, pewnych siebie osób, które są nastawione na cel i samodzielne działanie. Jeśli do tego masz doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze i utrzymaniu klienta, lubisz rozmawiać z ludźmi i poznawać wciąż nowe firmy, oraz interesujesz się biznesem - koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą.
Czym będziesz się na co dzień zajmować?
Zatrzymywanie i odzyskiwanie klientów zagrożonych odejściem. Aktywne działania retencyjne i negocjacje z klientami rezygnującymi.
Ochrona bazy klientów , poprzez aktywne zapobieganie rezygnacjom oraz renegocjacja warunków z klientami decydującymi się na zakończenie współpracy.
Przedłużanie umów abonamentowych z klientami
Sprawne identyfikowanie możliwości upsell i cross-sell dla obecnych klientów
Wdrażanie, proaktywna opieka nad klientami
Budowanie trwałych relacji z klientami w celu dogłębnego zrozumienia ich potrzeb i wsparcia w ramach obsługi posprzedażowej
Codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z aktualnymi i nowymi klientami
Ciągłe ulepszanie i wdrażanie najlepszych praktyk obsługi klienta
Promowanie naszego portalu wśród nowych i obecnych użytkowników
Budowa pozytywnego wizerunku naszej firmy w oczach klientów
Analiza swoich postępów pracy i raportowanie wyników
Jakich kompetencji potrzebujemy?
Wymagane: doświadczenie w zatrzymywaniu klientów zagrożonych odejściem
Minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
Doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży w sektorze B2B (zdolności handlowe, wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu, znajomość technik sprzedażowych oraz umiejętność mówienia językiem korzyści)
Doświadczenia w prezentacji produktu
Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowej
Umiejętności doradczych i negocjacyjnych
Umiejętności wyciągania wniosków
Komunikatywności i pewności siebie
Silnego zorientowania na realizację celu
Proaktywności, kreatywności i wychodzenia z własnymi inicjatywami
Bardzo dobrej organizacja pracy własnej
Zrozumienie sposobu działania platform typu market place oraz modelu abonamentowego będą mile widziana
Znajomość branży ślubnej, horeca lub reklamowej będzie dla nas dodatkowym atutem
Mamy dla Ciebie:
Zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B lub umowę zlecenie
Płatny urlop wypoczynkowy
Wynagrodzenie: podstawa plus atrakcyjny system prowizyjny bez górnego limitu
Narzędzia potrzebne do pracy - MacBook, telefon, aplikacje do obsługi klientów i zarządzania bazą
Zaplanowany onboarding - będziesz uczestniczyć w szkoleniach z technik sprzedaży i naszych produktów, żeby jak najlepiej nas poznać
Możliwość rozwoju Twoich kompetencji i poszerzania wiedzy o biznesie - będziesz współpracować z klientami z wielu branży wieloma produktami i różnymi rodzajami przedsiębiorstw
Poziomą strukturę - pracujemy w środowisku startupowym
Życzliwą atmosferę - zawsze możesz liczyć na wsparcie i docenienie zespołu
Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie
Pracę zdalną
Pracę w piątki do 15:00!
Interesuje Cię co dalej? Teraz Ty pozwól nam się poznać i prześlij swoje CV!
Jeżeli Twoje kompetencje będą pokrywać się z naszymi oczekiwaniami - skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na spotkanie online. Do usłyszenia!
Wysłanie CV oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Wedding.pl Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.
Specjalista/Specjalistka ds. obsługi i utrzymania klienta
Specjalista/Specjalistka ds. obsługi i utrzymania klienta
Grzybowska 87, Warszawa
Wedding.pl