Specjalista/Specjalistka ds. obsługi i utrzymania klienta

6 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Obsługa klienta

Specjalista/Specjalistka ds. obsługi i utrzymania klienta

Obsługa klienta

Grzybowska 87, Warszawa

Wedding.pl

Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
6 000 - 10 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Wymagane umiejętności

customer service
doradztwo
empatia

Znajomość języków

Polski: C2

Opis stanowiska

Wedding pl – Poznaj nas:


Wedding.pl to największy w Polsce marketplace w branży ślubnej. Od 8 lat pomagamy łączyć przyszłe Pary Młode z dostawcami usług ślubnych.


Na co dzień wspieramy Narzeczonych w przygotowaniach ich najważniejszego dnia w życiu oferując Organizer Ślubny - czyli innowacyjną aplikację, która umożliwia szybkie i bezstresowe planowanie zadań ślubnych. Oprócz aplikacji, przyszłe Młode Pary mają dostęp do tysięcy ofert ślubnych w największym w Polsce katalogu usługodawców.


Wedding.pl to również portal, w którym dostawcy usług ślubnych mają możliwość stworzenia swojej wizytówki i tym samym promowania jej poprzez narzędzia oraz rozwiązania marketingowe, które wspierają rozwój ich biznesów przez dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców.

 

Szukamy energicznych, pewnych siebie osób, które są nastawione na cel i samodzielne działanie. Jeśli do tego masz doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze i utrzymaniu klienta, lubisz rozmawiać z ludźmi  i poznawać wciąż nowe firmy,  oraz interesujesz się biznesem - koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą.


Czym będziesz się na co dzień zajmować?

  • Zatrzymywanie i odzyskiwanie klientów zagrożonych odejściem. Aktywne działania retencyjne i negocjacje z klientami rezygnującymi.

  • Ochrona bazy klientów , poprzez aktywne zapobieganie rezygnacjom oraz renegocjacja warunków z klientami decydującymi się na zakończenie współpracy.

  • Przedłużanie umów abonamentowych z klientami

  • Sprawne identyfikowanie możliwości upsell i cross-sell dla  obecnych klientów

  • Wdrażanie, proaktywna opieka nad klientami

  • Budowanie trwałych relacji z klientami w celu dogłębnego zrozumienia ich potrzeb i wsparcia w ramach obsługi posprzedażowej

  • Codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z aktualnymi i nowymi klientami

  • Ciągłe ulepszanie i wdrażanie najlepszych praktyk obsługi klienta 

  • Promowanie naszego portalu wśród nowych i obecnych użytkowników

  • Budowa pozytywnego wizerunku naszej firmy w oczach klientów

  • Analiza swoich postępów pracy i raportowanie wyników 


Jakich kompetencji potrzebujemy?

  • Wymagane: doświadczenie w zatrzymywaniu klientów zagrożonych odejściem

  • Minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży w sektorze B2B (zdolności handlowe, wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu, znajomość technik sprzedażowych oraz umiejętność mówienia językiem korzyści)

  • Doświadczenia w prezentacji produktu 

  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowej

  • Umiejętności doradczych i negocjacyjnych

  • Umiejętności wyciągania wniosków 

  • Komunikatywności i pewności siebie

  • Silnego zorientowania na realizację celu

  • Proaktywności, kreatywności i wychodzenia z własnymi inicjatywami

  • Bardzo dobrej organizacja pracy własnej

  • Zrozumienie sposobu działania platform typu market place oraz modelu abonamentowego będą mile widziana

  • Znajomość branży ślubnej, horeca lub reklamowej będzie dla nas dodatkowym atutem


Mamy dla Ciebie:

  • Zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B lub umowę zlecenie

  • Płatny urlop wypoczynkowy

  • Wynagrodzenie: podstawa plus atrakcyjny system prowizyjny bez górnego limitu

  • Narzędzia potrzebne do pracy - MacBook, telefon, aplikacje do obsługi klientów i zarządzania bazą

  • Zaplanowany onboarding - będziesz uczestniczyć w szkoleniach z technik sprzedaży i naszych produktów, żeby jak najlepiej nas poznać

  • Możliwość rozwoju Twoich kompetencji i poszerzania wiedzy o biznesie - będziesz współpracować z klientami z wielu branży wieloma produktami i różnymi rodzajami przedsiębiorstw

  • Poziomą strukturę - pracujemy w środowisku startupowym

  • Życzliwą atmosferę - zawsze możesz liczyć na wsparcie i docenienie zespołu

  • Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie

  • Pracę zdalną

  • Pracę w piątki do 15:00!


Interesuje Cię co dalej? Teraz Ty pozwól nam się poznać i prześlij swoje CV!


Jeżeli Twoje kompetencje będą pokrywać się z naszymi oczekiwaniami - skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na spotkanie online. Do usłyszenia!


Wysłanie CV oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Wedding.pl Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Wymagane umiejętności

customer service
doradztwo
empatia

Znajomość języków

Polski: C2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 03.11.2025

Specjalista/Specjalistka ds. obsługi i utrzymania klienta

6 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Specjalista/Specjalistka ds. obsługi i utrzymania klienta

Grzybowska 87, Warszawa

Wedding.pl

6 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Wysłanie CV oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, pr... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.