• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSprzedażInneJunior Customer Success Manager
    Junior Customer Success Manager
    Nowa
    Sprzedaż
    Wellbee

    Junior Customer Success Manager

    Warszawa
    1 724 - 2 028 USDNetto miesięcznie - B2B
    1 546 - 1 901 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    CRM

    Microsoft Office Excel

    customer service

    analiza

    account manager

    Mile widziane

    język angielski

    Opis stanowiska

    Kim jesteśmy?

    Cześć! Wellbee to platforma psychoedukacyjna i zaangażowana społeczność specjalistów zdrowia psychicznego, którzy świadczą swoje usługi na rzecz osób indywidualnych i firm. Wspólnie zapewniamy organizacjom holistyczne wsparcie w zakresie dobrostanu pracowników oraz kształtowania zdrowych środowisk współpracy. Wspieramy biznes poprzez personalizowane programy wellbeingowe, dzięki którym firmy mogą uwolnić nowy potencjał, jakim dysponuje odporny psychicznie, dojrzały i zmotywowany zespół. Aktualnie poszukujemy osoby, która obejmie w naszej organizacji rolę Junior Customer Success Manager w zespole B2B.



    Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień w Wellbee?


    Wypijesz niejedną kawę dbając o relacje z naszymi klientami :)

    • Będziesz aktywnie kontaktować się z wybranymi klientami, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania
    • Każdy dzień przyniesie nowe rozmowy - od telefonów, przez spotkania video, po wymianę maili. Będziesz dbać, aby każda interakcja była wspierająca i profesjonalna


    Zadbasz o satysfakcję naszych klientów

    • Będziesz dzielić się wiedzą o produkcie i naszych usługach z klientami
    • oraz inspirować ich do pełnego wykorzystania dostępnych rozwiązań Wellbee
    • Będziesz blisko współpracować z innymi działami (Marketing / Product / Sprzedaż), aby tworzyć i realizować plany, które zaspokoją oczekiwania klientów w oparciu o zebrany od nich feedback - Twoje spostrzeżenia będą miały realny wpływ na rozwój naszej oferty


    Wesprzesz logistykę obsługi klienta

    • Pomożesz nam uporządkować dokumentację oraz rozliczenia z klientami (w tym poprawne wystawianie faktur)
    • Będziesz wsparciem w przygotowywaniu materiałów wdrożeniowych dla klientów (na bazie gotowych szablonów)
    • Będziesz odpowiedzialn_ za przygotowywanie webinarów od strony technicznej oraz ich koordynację z kalendarzami naszych specjalistów i klientów
    • Wesprzesz zespół CS w porządkowaniu danych i informacji w CRM-ie i na dysku Google


    Będziesz mieć realny wpływ na psychoedukację i aktywizację klientów!

    • Wspólnie z działami Customer Success oraz Marketingiem będziesz tworzyć materiały, które nie tylko edukują, ale i inspirują naszych klientów do korzystania z pełni możliwości, jakie oferujemy
    • Razem z działem Customer Success będziesz pracować nad projektami dotyczącymi usprawnień procesów takich jak onboarding klienta czy jego aktywizacja



    Po czym poznasz, że to rola dla Ciebie?

    • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w pracy z klientami, szczególnie w sektorze B2B (najlepiej po stronie działu sales lub customer success)
    • Nie lubisz nudy - w tej roli czeka na Ciebie wiele różnorodnych zadań (kreatywnych, analitycznych, relacyjnych) - nie ma dwóch takich samych dni i dwóch takich samych klientów :)
    • Lubisz pracę z klientem, jesteś proaktywn_ i łatwo przychodzi Ci nawiązywanie nowych relacji
    • Dokładność, rzetelność i sumienność to Twoje supermoce!
    • Lubisz pracować z Excel i mieć porządek w danych - pracujemy w oparciu o dane i raporty, stąd znajomość tego programu będzie dla nas istotnym elementem Twojej roli
    • Dobrze odnajdujesz się w dynamicznym, stale rozwijającym się środowisku
    • Jesteś otwart_ na naukę i nie boisz się nowych wyzwań
    • Komunikujesz się swobodnie w języku angielskim



    Co będzie dla nas miłym atutem?

    • Interesujesz się rozwojem osobistym i/lub psychologią
    • Znasz podstawowe funkcje programów CRM
    • Masz lekkie pióro i zmysł estetyczny :)



    Co oferujemy w zamian?

    • Umowę na czas nieokreślony (UoP/Zlecenia/B2B - Ty wybierasz) i wynagrodzenie w wysokości 4,500-5,500 PLN netto w zależności od Twojego doświadczenia i kwalifikacji
    • Bardzo duży rabat na usługi zdrowia psychicznego (dla Ciebie i Twoich bliskich), a także darmowy dostęp do platformy psychoedukacyjnej - jako firma wellbeingowa wspieramy nie tylko naszych klientów, ale również pracowników
    • Pracę w modelu hybrydowym w elastycznych godzinach, ponieważ cenimy sobie równowagę w życiu!
    • Wspólne integracje - przynajmniej raz w tygodniu spotykamy się na żywo, by zjeść razem wspólny lunch, ale nie brakuje również innych okazji do tego, by zebrać całą firmę w jednym miejscu :)
    • Multipakiet sportowy PZU Sport w bardzo preferencyjnej cenie
    • Udział w wielu ciekawych i rozwojowych projektach
    • Pomysłowy i energiczny i chętny do wspólnego działania zespół!


    Wszystkie ofertyWarszawaSprzedażInneJunior Customer Success Manager
    1 724 - 2 028 USD

    B2B

    1 546 - 1 901 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. zamówień publicznych

    Nowa
    1 268 - 2 282 usd
    GRH Polska
    Rzeszów
    zamówienia publiczne
    ezamówienia
    platforma zakupowa
    Nowa

    Senior International Comodity Trader

    Nowa
    2 282 - 3 550 usd
    Foodcom S.A.
    Kraków
    negocjacje
    Handel
    B2B Sales
    Nowa

    Specjalista ds. e-commerce

    Nowa
    Erli.pl
    Poznań
    obsługa klienta
    analiza
    Microsoft Office Excel
    Nowa

    🌟 Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim 🌟

    Nowa
    Foundever
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Nowa

    Strategic Commodity Buyer (metal parts)

    Nowa
    Human & Hunter Professional
    Zabrze
    skuteczna komunikacja
    Cost Breakdown
    język angielski
    Nowa