Kim jesteśmy?
Cześć! Wellbee to platforma psychoedukacyjna i zaangażowana społeczność specjalistów zdrowia psychicznego, którzy świadczą swoje usługi na rzecz osób indywidualnych i firm. Wspólnie zapewniamy organizacjom holistyczne wsparcie w zakresie dobrostanu pracowników oraz kształtowania zdrowych środowisk współpracy. Wspieramy biznes poprzez personalizowane programy wellbeingowe, dzięki którym firmy mogą uwolnić nowy potencjał, jakim dysponuje odporny psychicznie, dojrzały i zmotywowany zespół. Aktualnie poszukujemy osoby, która obejmie w naszej organizacji rolę Junior Customer Success Manager w zespole B2B.
Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień w Wellbee?
Wypijesz niejedną kawę dbając o relacje z naszymi klientami :)
- Będziesz aktywnie kontaktować się z wybranymi klientami, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania
- Każdy dzień przyniesie nowe rozmowy - od telefonów, przez spotkania video, po wymianę maili. Będziesz dbać, aby każda interakcja była wspierająca i profesjonalna
Zadbasz o satysfakcję naszych klientów
- Będziesz dzielić się wiedzą o produkcie i naszych usługach z klientami
- oraz inspirować ich do pełnego wykorzystania dostępnych rozwiązań Wellbee
- Będziesz blisko współpracować z innymi działami (Marketing / Product / Sprzedaż), aby tworzyć i realizować plany, które zaspokoją oczekiwania klientów w oparciu o zebrany od nich feedback - Twoje spostrzeżenia będą miały realny wpływ na rozwój naszej oferty
Wesprzesz logistykę obsługi klienta
- Pomożesz nam uporządkować dokumentację oraz rozliczenia z klientami (w tym poprawne wystawianie faktur)
- Będziesz wsparciem w przygotowywaniu materiałów wdrożeniowych dla klientów (na bazie gotowych szablonów)
- Będziesz odpowiedzialn_ za przygotowywanie webinarów od strony technicznej oraz ich koordynację z kalendarzami naszych specjalistów i klientów
- Wesprzesz zespół CS w porządkowaniu danych i informacji w CRM-ie i na dysku Google
Będziesz mieć realny wpływ na psychoedukację i aktywizację klientów!
- Wspólnie z działami Customer Success oraz Marketingiem będziesz tworzyć materiały, które nie tylko edukują, ale i inspirują naszych klientów do korzystania z pełni możliwości, jakie oferujemy
- Razem z działem Customer Success będziesz pracować nad projektami dotyczącymi usprawnień procesów takich jak onboarding klienta czy jego aktywizacja
Po czym poznasz, że to rola dla Ciebie?
- Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w pracy z klientami, szczególnie w sektorze B2B (najlepiej po stronie działu sales lub customer success)
- Nie lubisz nudy - w tej roli czeka na Ciebie wiele różnorodnych zadań (kreatywnych, analitycznych, relacyjnych) - nie ma dwóch takich samych dni i dwóch takich samych klientów :)
- Lubisz pracę z klientem, jesteś proaktywn_ i łatwo przychodzi Ci nawiązywanie nowych relacji
- Dokładność, rzetelność i sumienność to Twoje supermoce!
- Lubisz pracować z Excel i mieć porządek w danych - pracujemy w oparciu o dane i raporty, stąd znajomość tego programu będzie dla nas istotnym elementem Twojej roli
- Dobrze odnajdujesz się w dynamicznym, stale rozwijającym się środowisku
- Jesteś otwart_ na naukę i nie boisz się nowych wyzwań
- Komunikujesz się swobodnie w języku angielskim
Co będzie dla nas miłym atutem?
- Interesujesz się rozwojem osobistym i/lub psychologią
- Znasz podstawowe funkcje programów CRM
- Masz lekkie pióro i zmysł estetyczny :)
Co oferujemy w zamian?
- Umowę na czas nieokreślony (UoP/Zlecenia/B2B - Ty wybierasz) i wynagrodzenie w wysokości 4,500-5,500 PLN netto w zależności od Twojego doświadczenia i kwalifikacji
- Bardzo duży rabat na usługi zdrowia psychicznego (dla Ciebie i Twoich bliskich), a także darmowy dostęp do platformy psychoedukacyjnej - jako firma wellbeingowa wspieramy nie tylko naszych klientów, ale również pracowników
- Pracę w modelu hybrydowym w elastycznych godzinach, ponieważ cenimy sobie równowagę w życiu!
- Wspólne integracje - przynajmniej raz w tygodniu spotykamy się na żywo, by zjeść razem wspólny lunch, ale nie brakuje również innych okazji do tego, by zebrać całą firmę w jednym miejscu :)
- Multipakiet sportowy PZU Sport w bardzo preferencyjnej cenie
- Udział w wielu ciekawych i rozwojowych projektach
- Pomysłowy i energiczny i chętny do wspólnego działania zespół!