Oferty
Business Controller
Finanse

Business Controller

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Analiza Danych

analizy finansowe

finanse

ERP

raportowanie

kontroling

język angielski

umiejętności analityczne

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Kudowa-Zdrój, Główna 65


ZADANIA

  • przygotowywanie budżetów i prognoz finansowych
  • przeprowadzanie okresowych analiz finansowych w celu identyfikacji odchyleń od budżetu
  • analiza struktur kosztów i optymalizacja zarządzania kosztami w firmie
  • tworzenie systemów umożliwiających dokładne śledzenie i kontrolę kosztów
  • przygotowywanie dla zarządu informacji i analiz finansowych, wspierających podejmowanie strategicznych decyzji
  • analiza i ocena ryzyk finansowych oraz rekomendowanie działań minimalizujących ich wpływ na działalność firmy
  • identyfikacja i zarządzanie ryzykami finansowymi i operacyjnymi, które mogą mieć wpływ na spółkę
  • monitorowanie zgodności z przepisami prawa, regulacjami, politykami wewnętrznymi i procedurami
  • bieżące sprawdzanie płynności finansowej przedsiębiorstwa


WYMAGANIA

  • wykształcenie wyższe w zakresie finansów, ekonomii lub pokrewne
  • min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kontrolera finansowego – preferowane w spółce z branży produkcyjnej
  • zaawansowana znajomość narzędzi analitycznych oraz mile widziana znajomość systemów ERP
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową - min. B2
  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne


OFERUJEMY

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia oraz posiadanych kwalifikacji
  • samochód służbowy
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym i w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • nagrody jubileuszowe
  • bogaty pakiet benefitów (bony świąteczne, dofinansowanie wczasów, dofinansowanie przedszkoli i żłobków, imprezy firmowe, prezenty świąteczne, karnety na basen)
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie opłacane przez Pracodawcę
  • rozwój umiejętności i wiedzy zawodowej oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych (dedykowane kursy językowe i specjalistyczne, szkolenia, studia)


Chcesz wiedzieć więcej? Aplikuj!

www.wemeco.pl

Sprawdź podobne oferty pracy

Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania (nr ref.: 073/24/DKW_SMiRF/K​)

Nowa
PARP
Warszawa
rachunkowość
Microsoft Office Excel
zarządzanie zespołem
Nowa

Senior FP&A Financial Analyst

Nowa
HRK S.A.
Warszawa
Microsoft Office Excel
język angielski
kontroling
Nowa

Anti-Money Laundering Analyst

Nowa
ALTEN Polska
Gdańsk
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Visio
Nowa

Analityk Biznesowo-Systemowy

Nowa
Neontri
Poznań
analiza
finanse
Nowa

Deals Account Manager

Nowa
Amazon
Otwock
sales
Salesforce
negotiation
Nowa