Wiesz, co jest fajne? Świat, w którym nie musisz martwić się o posiadanie najnowszego telefonu, samochodu czy urządzeń RTV AGD. Wszystko to możesz po prostu subskrybować z WeSub! Dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom opartym na idei ekonomii subskrypcji, możesz cieszyć się nowym sprzętem, gdy tylko zechcesz. A teraz masz szansę dołączyć do naszego zespołu i przekuć swoją teoretyczną wiedzę w praktykę!
Lubisz pracę z dokumentami, ale jednocześnie chcesz pracować z ludźmi? Jesteś otwarta/y na naukę nowych rzeczy i chcesz się rozwijać? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Jako Office Manager będziesz odpowiedzialny/a za działanie naszego biura, w tym za recepcję, zakupy oraz mnóstwo innych ciekawych zadań, które trzymają nasz biznes na chodzie!
Office Manager
Stacjonarnie (Warszawa, Wilanów)
Twoje zadania:
- Rozwijanie supermocy obsługi recepcji – to będzie Twoje królestwo! Głównie to przyjmowanie i wysyłanie paczek, listów, udzielanie podstawowych informacji, organizacja spotkań i przyjmowanie gości - ogólnie dbanie o to, by wszystko było na swoim miejscu.
- Misja: zakupy! Dbanie o zakupy do biura oraz kupowanie środków trwałych dla naszych klientów
- Trochę o finansach - katalogowanie faktur kosztowych oraz kontrolowanie czy dokumenty lądują w odpowiednich miejscach w naszym systemie backoffice.
- Sprawdzanie, czy nasze umowy są kompletne i gotowe do akcji, czyli aktywny udział w naszym obiegu dokumentów - to obszar, w którym przyda się Twoje czujne oko.
- Aktywacje, przedłużanie, rozliczanie kończących się umów, w tym bliska współpraca z zespołem sprzedaży, księgowości i operacji - wspólne optymalizowanie procesów.
- Skanowanie, kserowanie i ogólnie bycie mistrzem/mistrzynią dokumentacji!
O Tobie:
- Twoja dostępność w tygodniu to 40h (poniedziałek - piątek w godzinach 9:00-17:00)
- Jeszcze studiujesz lub jesteś po studiach - może to być Administracja, a może coś zupełnie innego, ale widzisz się w takiej pracy
- Potrafisz organizować swoje zadania, lubisz, gdy rzeczy są na swoim miejscu i wszystko jest dopięte na ostatni guzik
- Potrafisz koordynować wiele tematów na raz, nie straszny Ci multitasking
- Chcesz współpracować z innymi, być osobą, do której wpadają najróżniejsze tematy, bo po prostu wiesz, że umiesz załatwiać sprawy :)
- Masz oko do szczegółów, ‘dokładność’ to Twoje drugie imię, a przy okazji lubisz optymalizować swoją pracę
- Jesteś gotowy/a na przygodę w świecie operacji i administracji albo już tam byłeś/aś i chcesz robić to nadal, ale otwartość na naukę i nowe doświadczenia masz w DNA
- Mile widziane (ale nie konieczne) doświadczenie w podobnej roli :)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającym się fintechu
- Umowę dopasowaną do Twoich potrzeb (UoP/ zlecenie/ B2B)
- Wynagrodzenie w zależności od umowy: do 7 500 zł brutto na UoP, do 44 zł/ h brutto na zleceniu lub do 9000 zł netto na fv na B2B
- Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
- Pakiet sportowy Multisport
- Dofinansowanie do nauki języka obcego
- Pracę stacjonarną w naprawdę fajnej przestrzeni (nasze biuro mieści się przy ul. Adama Branickiego 15)
- Możliwość dołączenia do ekipy, która nie boi się wyzwań i chce razem zmieniać świat na bardziej eko
- Świetną atmosferę w pracy oraz wsparcie naszego zespołu, który chętnie dzieli się wiedzą
- Możliwość obserwowania „od kuchni” jak działa nowoczesny fintech