Performance Marketing Project Manager
Nowa
Marketing

Performance Marketing Project Manager

Białystok
9 730 - 14 300 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 075 - 12 075 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 730 - 14 300 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 075 - 12 075 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

paid campaigns

automotive

performance marketing

Meta Ads

marketing automation

project management

English

Google Ads

Mile widziane

Tik Tok ads

B2B

Microsoft Ads

LinkedIn Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Miejsce pracy: nasze biuro w centrum Białegostoku lub Twoje domowe biuro.

Wymiar pracy: Full Time

Hej! Tu White Bits. Opiekujemy się markami w zmieniającym się cyfrowym świecie. Wspieramy firmy na każdym etapie budowania obecności online. Od strategii - po kampanie sprzedażowe w digitalu.

Pracujemy z markami globalnymi: Hyundai, Volvo, Skanska, Iveco, CH Robinson, Holcim.

I lokalnymi: Wydawnictwo Nowa Era, Uczelnie WSB Merito, Kombinat Budowlany, Symfonia. 

Na koncie mamy nagrody takie jak: MIXX, Kreatura, Złote Spinacze, INNOVATION, Golden Arrow.

Do naszego zespołu Performance Marketing poszukujemy osoby, którą cechują otwartość, umiejętność budowania relacji i wysoka kultura osobista.

Będziesz osobą odpowiedzialną za wsparcie zespołu Performance Marketing w obszarze koordynowania różnorodnych projektów (m.in. kampanii na platformach reklamowych) dla klientów agencji (głównie klientów z branży automotive), ustalanie i wdrażanie najbardziej efektywnych rozwiązań - bezpośrednio w panelach reklamowych i we współpracy z zespołem specjalistów, raportowanie bieżących wyników - zespołowi oraz klientom. 

Istotny będzie kontakt z klientem - przede wszystkim online - maile, ale też telefon lub inne narzędzia do komunikacji np. Google Meet. Bieżąca współpraca z klientem powinna służyć ustaleniu potrzeb klienta, przekucia oczekiwań w efektywnie działające rozwiązania z obszaru Performance, ale też raportowaniu i prezentowaniu nowych rozwiązań czy metod działania.

Szukamy osoby, która posiada praktyczne doświadczenie w  samodzielnym realizowaniu kampanii płatnych oraz sprawnym zarządzania projektami w obszarze Performance Marketing, budowania relacji z klientem. W zespole jest otwarta na współpracę, proaktywna, uczciwa, samodzielna, potrafi ustalać, co jest najważniejsze i działać elastycznie w realiach pracy agencyjnej oraz ma wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania.

Tworzymy partnerskie relacje z klientami i wspieramy ich swoją wiedzą i kompetencjami. Jesteśmy nastawieni na wsłuchiwanie się w klienta i diagnozowanie jego potrzeb, dobierając narzędzia adekwatne do pożądanego celu. Tego będziemy oczekiwać również od Ciebie.



Wymagania:


  • doświadczenie w samodzielnym realizowaniu kampanii na platformach reklamowych Meta i/lub Google - warunek konieczny,

  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego w roli Project Managera, koordynatora projektów w obszarze Performance Marketingu lub podobnej po stronie agencji marketingowej - warunek konieczny,

  • praktyczna znajomość obsługi narzędzi analitycznych GA4, umiejętność pracy na dashboardach analitycznych, np. Looker Studio i Supermetrics,

  • doświadczenie w generowaniu leadów (Meta Ads lub Google), również w branży B2B,

  • rozumienie procesów sprzedażowych po stronie klienta i umiejętność wykorzystania tej wiedzy do analizy potrzeb klienta i przygotowania adekwatnych rozwiązań,

  • znajomość narzędzi do marketing automation, np. HubSpot, You Lead, Siebel, 

  • rozumienie specyfiki działania narzędzi CRM i integracji (WebHook, Zapier, Make),

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

  • umiejętność współpracy w zespole  oraz z klientami - zwłaszcza doświadczenie z klientami z branży automotive, 

  • sprawne zarządzanie różnorodnymi zadaniami, umiejętność ustalania priorytetów oraz umiejętność organizacji pracy własnej,

  • dojrzałość w relacjach i działaniu, otwartość na przyjmowanie i udzielanie feedbacku - zarówno od/do klienta, jak i w zespole.


Nice to have: 


  • doświadczenie we współpracy po stronie klienta z branży automotive,

  • znajomość innych platform, takich jak LinkedIn Ads, Tik Tok Ads, Microsoft Ads, będzie dodatkowym atutem,

  • doświadczenie z klientami z branży nieruchomości, B2B i klientem korporacyjnym.


Jeśli czujesz, że nie spełniasz wymagań opisanych powyżej, to uczciwie informujemy, że w tej rekrutacji możemy się nie spotkać ze względu na nasze aktualne potrzeby biznesowe i oczekiwania co do opisanej roli.


Co mamy do zaoferowania?


  • rozwijającą pracę dla dużych, globalnych marek i ciekawych klientów lokalnych,

  • otwartość na Twoją inicjatywę i kreatywność,

  • przyjemne biuro w samym centrum Białegostoku

  • elastyczne godziny pracy - jeśli potrzebujesz w ciągu dnia załatwić prywatną sprawę, wyjść na trening itp. to jest taka możliwość 🙂),

  • fundusz na wsparcie psychologiczne w TrzymSie.PL (pierwsze dwie wizyty za darmo, następnie finansujemy 50% każdej wizyty, konsultacje online),

  • fundusz na rozwój (warsztaty, szkolenia) w kwocie 2 300 PLN netto rocznie,

  • premia roczna - 15% zysku firmy dzielimy na wszystkich pracowników, którzy przepracowali cały rok kalendarzowy,

  • dostęp do pakietów MultiSport i MultiLife,

  • coroczny wyjazd szkoleniowo-integracyjny BitsCamp w urocze zakątki Podlasia / Suwalszczyzny,

  • dodatkowe 22 dni urlopu do wykorzystania jednorazowo z okazji 5 rocznicy pracy w White Bits,

  • regularne spotkania feedbackowe całego zespołu,

  • regularne wsparcie i feedback ze strony team leadera, wsparcie w określaniu ścieżki rozwoju,

  • wpływ na procesy w White Bits i sposób w jaki pracujemy,

  • kreatywną i dobrą atmosferę współpracy, partnerskie relacje z zespołem i klientami.

I na koniec: czego nie wyczytasz między wierszami, a możesz tego doświadczyć?

Jesteśmy zespołem, który kieruje się troską o siebie wzajemnie, o klientów, o przyszłość firmy. Tworzymy kulturę pracy, w której człowiek zawsze jest na pierwszym miejscu. Wzajemne relacje i zrównoważony rozwój są dla nas ważne - opowiemy Ci o tym więcej, kiedy się spotkamy!


Proces rekrutacji:


  1. Kontaktujemy się z wybranymi osobami (HR screening - rozmowa online).

  2. Umawiamy się na rozmowę rekrutacyjną.

  3. Zadanie rekrutacyjne.

  4. Kawa z naszym teamem - odwiedziny w biurze. W pierwszej części poprosimy Cię o omówienie zadania a w kolejnej będziesz okazję poznać zespół i zobaczyć czy nasza energia współgra z Twoją.

  5. Spotkanie po spotkaniu: omówienie wrażeń, warunków współpracy, podjęcie decyzji o rozpoczęciu partnerskiej relacji z WhiteBits i członkami naszego zespołu! 

  6. Oferta i sukces!

9 730 - 14 300 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

8 075 - 12 075 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP