Miejsce pracy: nasze biuro w centrum Białegostoku lub Twoje domowe biuro.
Wymiar pracy: Full Time
Hej! Tu White Bits. Opiekujemy się markami w zmieniającym się cyfrowym świecie. Wspieramy firmy na każdym etapie budowania obecności online. Od strategii - po kampanie sprzedażowe w digitalu.
Pracujemy z markami globalnymi: Hyundai, Volvo, Skanska, Iveco, CH Robinson, Holcim.
I lokalnymi: Wydawnictwo Nowa Era, Uczelnie WSB Merito, Kombinat Budowlany, Symfonia.
Na koncie mamy nagrody takie jak: MIXX, Kreatura, Złote Spinacze, INNOVATION, Golden Arrow.
Do naszego zespołu Performance Marketing poszukujemy osoby, którą cechują otwartość, umiejętność budowania relacji i wysoka kultura osobista.
Będziesz osobą odpowiedzialną za wsparcie zespołu Performance Marketing w obszarze koordynowania różnorodnych projektów (m.in. kampanii na platformach reklamowych) dla klientów agencji (głównie klientów z branży automotive), ustalanie i wdrażanie najbardziej efektywnych rozwiązań - bezpośrednio w panelach reklamowych i we współpracy z zespołem specjalistów, raportowanie bieżących wyników - zespołowi oraz klientom.
Istotny będzie kontakt z klientem - przede wszystkim online - maile, ale też telefon lub inne narzędzia do komunikacji np. Google Meet. Bieżąca współpraca z klientem powinna służyć ustaleniu potrzeb klienta, przekucia oczekiwań w efektywnie działające rozwiązania z obszaru Performance, ale też raportowaniu i prezentowaniu nowych rozwiązań czy metod działania.
Szukamy osoby, która posiada praktyczne doświadczenie w samodzielnym realizowaniu kampanii płatnych oraz sprawnym zarządzania projektami w obszarze Performance Marketing, budowania relacji z klientem. W zespole jest otwarta na współpracę, proaktywna, uczciwa, samodzielna, potrafi ustalać, co jest najważniejsze i działać elastycznie w realiach pracy agencyjnej oraz ma wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania.
Tworzymy partnerskie relacje z klientami i wspieramy ich swoją wiedzą i kompetencjami. Jesteśmy nastawieni na wsłuchiwanie się w klienta i diagnozowanie jego potrzeb, dobierając narzędzia adekwatne do pożądanego celu. Tego będziemy oczekiwać również od Ciebie.
Wymagania:
doświadczenie w samodzielnym realizowaniu kampanii na platformach reklamowych Meta i/lub Google - warunek konieczny,
min. 3 lata doświadczenia zawodowego w roli Project Managera, koordynatora projektów w obszarze Performance Marketingu lub podobnej po stronie agencji marketingowej - warunek konieczny,
praktyczna znajomość obsługi narzędzi analitycznych GA4, umiejętność pracy na dashboardach analitycznych, np. Looker Studio i Supermetrics,
doświadczenie w generowaniu leadów (Meta Ads lub Google), również w branży B2B,
rozumienie procesów sprzedażowych po stronie klienta i umiejętność wykorzystania tej wiedzy do analizy potrzeb klienta i przygotowania adekwatnych rozwiązań,
znajomość narzędzi do marketing automation, np. HubSpot, You Lead, Siebel,
rozumienie specyfiki działania narzędzi CRM i integracji (WebHook, Zapier, Make),
znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
umiejętność współpracy w zespole oraz z klientami - zwłaszcza doświadczenie z klientami z branży automotive,
sprawne zarządzanie różnorodnymi zadaniami, umiejętność ustalania priorytetów oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
dojrzałość w relacjach i działaniu, otwartość na przyjmowanie i udzielanie feedbacku - zarówno od/do klienta, jak i w zespole.
Nice to have:
doświadczenie we współpracy po stronie klienta z branży automotive,
znajomość innych platform, takich jak LinkedIn Ads, Tik Tok Ads, Microsoft Ads, będzie dodatkowym atutem,
doświadczenie z klientami z branży nieruchomości, B2B i klientem korporacyjnym.
Jeśli czujesz, że nie spełniasz wymagań opisanych powyżej, to uczciwie informujemy, że w tej rekrutacji możemy się nie spotkać ze względu na nasze aktualne potrzeby biznesowe i oczekiwania co do opisanej roli.
Co mamy do zaoferowania?
rozwijającą pracę dla dużych, globalnych marek i ciekawych klientów lokalnych,
otwartość na Twoją inicjatywę i kreatywność,
przyjemne biuro w samym centrum Białegostoku
elastyczne godziny pracy - jeśli potrzebujesz w ciągu dnia załatwić prywatną sprawę, wyjść na trening itp. to jest taka możliwość 🙂),
fundusz na wsparcie psychologiczne w TrzymSie.PL (pierwsze dwie wizyty za darmo, następnie finansujemy 50% każdej wizyty, konsultacje online),
fundusz na rozwój (warsztaty, szkolenia) w kwocie 2 300 PLN netto rocznie,
premia roczna - 15% zysku firmy dzielimy na wszystkich pracowników, którzy przepracowali cały rok kalendarzowy,
dostęp do pakietów MultiSport i MultiLife,
coroczny wyjazd szkoleniowo-integracyjny BitsCamp w urocze zakątki Podlasia / Suwalszczyzny,
dodatkowe 22 dni urlopu do wykorzystania jednorazowo z okazji 5 rocznicy pracy w White Bits,
regularne spotkania feedbackowe całego zespołu,
regularne wsparcie i feedback ze strony team leadera, wsparcie w określaniu ścieżki rozwoju,
wpływ na procesy w White Bits i sposób w jaki pracujemy,
kreatywną i dobrą atmosferę współpracy, partnerskie relacje z zespołem i klientami.
I na koniec: czego nie wyczytasz między wierszami, a możesz tego doświadczyć?
Jesteśmy zespołem, który kieruje się troską o siebie wzajemnie, o klientów, o przyszłość firmy. Tworzymy kulturę pracy, w której człowiek zawsze jest na pierwszym miejscu. Wzajemne relacje i zrównoważony rozwój są dla nas ważne - opowiemy Ci o tym więcej, kiedy się spotkamy!
Proces rekrutacji:
Kontaktujemy się z wybranymi osobami (HR screening - rozmowa online).
Umawiamy się na rozmowę rekrutacyjną.
Zadanie rekrutacyjne.
Kawa z naszym teamem - odwiedziny w biurze. W pierwszej części poprosimy Cię o omówienie zadania a w kolejnej będziesz okazję poznać zespół i zobaczyć czy nasza energia współgra z Twoją.
Spotkanie po spotkaniu: omówienie wrażeń, warunków współpracy, podjęcie decyzji o rozpoczęciu partnerskiej relacji z WhiteBits i członkami naszego zespołu!
Oferta i sukces!
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty