Młodszy/a specjalista/ka ds. optymalizacji konwersji
Nowa
Marketing

Młodszy/a specjalista/ka ds. optymalizacji konwersji

Poznań
4 500 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
4 500 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

Analiza Danych

UX/UI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Widoczni – miejsce dla ludzi nastawionych na sukces!


Napędzają Cię coraz lepsze wyniki i współpraca z inspirującymi, pozytywnymi ludźmi? To dobrze, bo nas też!


Dołącz do Widocznych i... zapnij pasy, bo czeka Cię ciągły rozwój zawodowy, realny wpływ na procesy w firmie oraz współpraca z najlepszymi specjalistami i specjalistkami. Widoczni to jedna z największych agencji digital marketingu w Polsce. Dzięki naszym skutecznym działaniom marketingowym pomagamy naszym klientom rozwijać biznes. 

 

Jeśli interesuje Cię, dlaczego użytkownicy klikają, ale nie kupują, lubisz łączyć dane z intuicją, a do tego chcesz mieć realny wpływ na to, jak klienci poruszają się po stronie — dołącz do zespołu CRO — ta rola jest stworzona właśnie dla Ciebie!


Zakres obowiązków

W naszym zespole CRO nie ma miejsca na monotonię. Zmieniamy, testujemy, analizujemy i wprowadzamy ulepszenia, które naprawdę robią różnicę. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy masz już za sobą kilka audytów – z nami rozwiniesz skrzydła i zobaczysz efekty swojej pracy.

 

Co będziesz robić na co dzień? 

  •  Będziesz przeprowadzać audyty UX dla klientów agencji oraz obsługiwać klientów posiadających usługę CRO
  • Podzielisz się wiedzą i doradzisz potencjalnym klientom, w którym kierunku i jakimi kanałami powinni prowadzić swoje działania marketingowe
  • Przeprowadzisz wiele audytów analitycznych oraz badań zachowań użytkowników w formie konsultacji online (rozmowy telefoniczne oraz videorozmowy)
  • Nauczysz się obsługiwać wiele programów do badania zachowań użytkowników takich jak Microsoft Clarity
  • Będziesz mieć przestrzeń do proponowania swoich pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań, a my docenimy Twoją proaktywność


Poszukiwane kompetencje

Czego od ciebie oczekujemy?

  • Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków — to absolutna podstawa w CRO. Jeśli liczby Cię nudzą, to stanowisko nie będzie dla Ciebie odpowiednie.
  • Łatwości w komunikowaniu się z klientami i zespołem — w tej roli ważne jest, by przekazywać wnioski w zrozumiały sposób i prowadzić merytoryczne rozmowy z klientami.
  • Samodzielności i dobrej organizacji pracy — szukamy osób, które potrafią działać niezależnie i efektywnie zarządzać swoim czasem.
  • Elastyczności i umiejętności pracy na wielu zadaniach jednocześnie — dzień w zespole CRO bywa intensywny, ale daje dużo satysfakcji.
  • Pozytywnego nastawienia i zaangażowania w rozwój — wiedzę z zakresu UX i analityki pomożemy Ci rozwinąć, ale liczy się Twoja postawa.
  • Otwartości na pojęcia techniczne — nie musisz być specjalistą IT, ale dobrze, jeśli nie boisz się pracy z narzędziami i danymi.

 

Mile widziane, jeżeli:

  • Masz już doświadczenie związane z UX, nawet podstawowe.
  • Znasz Google Analytics lub masz podstawową wiedzę o SEO/SEM.
  • Potrafisz szybko złapać kontakt z klientem i dobrze czujesz się w rozmowach.


Oferujemy

Warunki współpracy:

  • Rodzaj umowy: B2B 
  • Współpraca stacjonarna, po wdrożeniu możliwość pracy 3 razy w miesiącu zdalnie
  • Wynagrodzenie: 4 500 - 6 000 zł netto na FV
  • Elastyczny czas pracy - startujemy między 7:00 a 9:00
  • Od 20 do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług (w zależności od stażu pracy) oraz dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny

 

Co jeszcze oferujemy? 

  • Dedykowany czas na rozwój, współpracę ze świetnymi ekspertami w branży oraz dostęp do materiałów edukacyjnych - szybki rozwój w CRO od pierwszych dni współpracy!
  • Możliwość nauki pracy na danych i narzędziach UX – rozwiniesz umiejętności cenione w marketingu cyfrowym i optymalizacji konwersji.
  • Pracę w otwartej atmosferze – doceniamy proaktywność, kreatywność i Twoje własne pomysły na usprawnienia.
  • Stopniowe przejmowanie bardziej odpowiedzialnych zadań i poszerzanie zakresu obowiązków.
  • Możliwość rozwoju zawodowego – możesz awansować na stanowisko Specjalisty ds. optymalizacji konwersji!
  • Dofinansowanie karty MultiSport i MultiLife oraz zniżki na studia na WSB i CDV
  • Wspólną zabawę na spotkaniach integracyjnych 
  • Strefę chilloutu w biurze – wygodne miejsce do relaksu, aby złapać oddech w ciągu dnia! Znajdziesz tam m.in. konsolę, ping pong’a czy dart’a.
  • Swobodną atmosferę – brak dress code’u, bo najważniejsze jest, żebyś czuł/a się komfortowo.

 

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się 3 etapów rekrutacji.


1️⃣ Spotkania online z Olą Sieradzką, nasza starszą specjalistką ds. HR

2️⃣ Zadania rekrutacyjnego, które pozwoli nam lepiej ocenić Twoje umiejętności

3️⃣ Spotkania online z Amelią Słodzińską, koordynatorką zespołu CRO


Po ostatnim etapie możesz się spodziewać oferty lub mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w naszej rekrutacji.

 

Zobacz naszą kulturę organizacji i… sprawdź, czy będzie Ci się tu dobrze pracować. :)


Ciekawi Cię, jak pracujemy, jakie wartości są dla nas szczególnie istotne oraz czym się kierujemy przy doborze nowych osób do zespołu? Opracowaliśmy solidny zestaw zasad, które najlepiej charakteryzują nas jako zespół i miejsce pracy w formie kultury organizacji.


Sprawdź na naszej stronie w zakładce: O nas → Kariera widoczni, czy filozofia i styl agencji widoczni jest bliski także Tobie. :)


- - - - - - - - - - - - - - 

UWAGA!

Dodaj swoje CV w pliku PDF, kiedy będziesz wypełniać formularz rekrutacyjny.

- - - - - - - - - - - - - - 

4 500 - 6 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Junior Brand Manager

Nowa
MUDII Sp. z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
branding
beauty
content marketing
Nowa