Cześć,
Zajmujemy się marketingiem. Budujemy trwałą wartość w biznesie za pomocą efektywnej komunikacji. Realizując projekty dla naszych klientów integrujemy wiedzę z kilku obszarów: Public Relations, Performance, Strategy, Creative, Digital, Branding i Design. Za priorytety stawiamy sobie celowość działań, aktywną współpracę otwartą na wiele perspektyw i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań.
Wśród naszych Klientów są m.in.: Swiss Krono, Kruk S.A., Dekoral, Aluprof, Kakto, Anwen, Lugers, Geberit i Shimano.
Obecnie rozwijamy nasz Dział Public Relations i poszukujemy doświadczonego PR Managera lub Senior PR Managera
Jakie obowiązki na ciebie czekają:
- opieka nad powierzonymi projektami i klientami
- realizacja działań Media Relations oraz wielokanałowych kampanii PR, we współpracy z innymi działami Wills
- aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji
- generowanie pomysłów i aktywacji PR – spójnych ze strategią marki lub konceptem kreatywnym
- tworzenie ofert dla klientów firmy
- planowanie projektów, nadzór nad ich realizacją, raportowanie
- bieżący kontakt i współpraca z klientami biznesowymi
- bieżąca współpraca z zespołami projektowymi: copywriterami, designerami, strategami marki oraz mediami i nie tylko
- tworzenie treści w ramach realizowanych projektów (press release, posty na blogi, kampanie contentowe, strony www etc.)
- planowanie i koordynacja płatnych działań komunikacyjnych w mediach
Co będzie niezbędne?
- 4-letnie doświadczenie w obszarze Public Relations, 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiejętność pracy z zespołami projektowymi i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność przełożenia koncepcji strategicznej, koncepcji kreatywnej na działania PR
- umiejętność zarządzania projektami PR w tym m.in. planowania, budżetowania i ewaluacji
- znajomość branży marketingowej, narzędzi PR oraz trendów rynkowych
- umiejętność tworzenia różnego rodzaju treści, raportów i analiz
- znajomość polskiego rynku mediowego/wydawniczego oraz trendów rynkowych
Docenimy również:
- doświadczenie w obszarze Media Relations, organizacji wydarzeń prasowych,
- doświadczenie we współpracy z influencerami i ambasadorami marek
- doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów (prasa, radio, Internet)
- znajomość narzędzi takich jak: Asana, Slack, Office 365
- znajomość języka angielskiego, pozwalającą na swobodną komunikację w mowiei piśmie
- referencje/listy polecające z poprzednich miejsc pracy
- portfolio pokazujące Twoje doświadczenie
- doświadczenie w pracy agencyjnej
Czego możesz spodziewać się od nas:
- pełnej otwartości i szacunku
- twórczej atmosfery w pracy
- udziału w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych
- pakietu medycznego Enel-Med i karty Multisport
- dobranej do Twoich preferencji formy współpracy (UoP/B2B)
- własnego MacBooka
- transparentnego systemu premiowego
- praca w trybie zdalnym lub hybrydowym we Wrocławiu
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, czekamy na Twój kontakt.