Strategy Specialist
Cześć!
Jesteśmy Wills Integrated i zajmujemy się marketingiem. Budujemy trwałą wartość w biznesie za pomocą efektywnej komunikacji. Realizując projekty dla naszych klientów, integrujemy wiedzę z kilku obszarów: Strategy, Creative, Social Media, Public Relations, Performance, Digital, Branding i Design. Za priorytety stawiamy sobie celowość działań, aktywną współpracę otwartą na wiele perspektyw i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań.
Wśród naszych Klientów są m.in.: Swiss Krono, Kruk S.A., Dekoral, Aluprof, Kakto, Anwen, Lugers, Geberit i Shimano.
Obecnie szukamy osoby, której wiedza i doświadczenie w obszarze planowania strategicznego zasilą nasz Dział Strategy & Creative.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należeć:
- samodzielna obsługa strategiczna klientów agencji oraz udział w procesach przetargowych
- wsparcie zespołów projektowych w prowadzeniu kampanii oraz innych działań w obszarze komunikacji marketingowej
- udział w przetargach i w prezentacjach ofertowych
- analiza briefów i udział w spotkaniach briefingowych
- research otoczenia rynkowego, konkurencji i adresatów komunikacji
- praca na danych rynkowych i wynikach badań marketingowych (współpraca z firmami badawczymi w ramach realizacji badań)
- definiowanie grup docelowych i identyfikowanie insightów konsumenckich
- projektowanie strategii marek (z uwzględnieniem pozycjonowania, architektury i narracji marki)
- planowanie działań komunikacyjnych i reklamowych (dobór punktów styku, określenie idei komunikacyjnej i kluczowych przekazów, wskazanie faz i etapów kampanii)
- prowadzenie warsztatów strategicznych z klientami
- współpraca przy ocenie efektywności kampanii
Nasze wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w roli stratega w agencji reklamowej lub brandingowej)
- umiejętność pracy z kluczowymi narzędziami i konceptami z obszaru strategii
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość polskiego rynku reklamy i zainteresowanie światowymi trendami marcom
- komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole i inicjatywa
- wyczucie estetyczne i umiejętność prezentowania idei w atrakcyjny, porywający sposób (zarówno przed klientami, jak i w zespołach projektowych)
- terminowość i odpowiedzialność za realizowane projekty
Docenimy:
- znajomość narzędzi AI i otwartość na innowacje technologiczne w pracy w reklamie
- szerokie horyzonty, nie tylko branżowe
- znajomość narzędzi pakietu Office, Asana, Slack
- referencje, portfolio lub case study zrealizowanych projektów
Czego możesz spodziewać się od nas:
- pełnej otwartości i szacunku
- twórczej atmosfery w pracy
- udziału w konferencjach i szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych
- własnego Macbooka (chyba, że jesteś #teamwindows)
- pakietu medycznego Enel-Med i Multisport po okresie próbnym
- dobranej do preferencji formy zatrudnienia (UoP/B2B)
- transparentnego systemu premiowego
- skróconego czasu pracy w piątki
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Zaprosimy Cię na rozmowę z Headem Działu Strategii (online lub na żywo, 30-50 min.).
- Drugim etapem będzie zadanie dotyczące strategii marki lub planu komunikacji.
- W ciągu dwóch tygodni damy Ci znać, co do naszej decyzji, a także przekażemy feedback dotyczący zadania i rozmowy.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, czekamy na kontakt.