W Wolt nasza misja wzmacniania lokalnego rynku kształtuje sposób, w jaki członkowie naszego zespołu szybko się uczą, aby podejmować wpływowe decyzje, które okazują empatię dla naszej grupy użytkowników – od kurierów, przez partnerów handlowych, po konsumentów. Jesteśmy firmą technologiczno-logistyczną, która zaczynała od dostaw od drzwi do drzwi i poszukujemy członków zespołu, którzy pomogą nam przejść od firmy znanej z dostarczania żywności do firmy, z której ludzie korzystają aby zamówić, co tylko pragną.
Wolt jest częścią DoorDash (NASDAQ:DASH) i został założony w 2014 roku w Helsinkach. Zatrudniając 10 000 pracowników, Wolt niezwykle ułatwia dostawę produktów z Twoich ulubionych restauracji i sklepów. Wolt działa w 27 krajach i ponad 200 miastach w UE i na Bliskim Wschodzie, umożliwiając naszym użytkownikom zamawianie żywności i innych rzeczy z ponad 50 000 restauracji i sklepów z dostawą przez jednego z naszych 100 000 Partnerów. W maju 2022 roku Wolt został przejęty przez DoorDash.
- Aktywne kontaktowanie się z naszymi Partnerami w celu zabezpieczenia ich udziału w kampaniach Wolt Ads i Wolt Promos
- Konfigurowanie i uruchamianie kampanii reklamowych i promocyjnych
- Codzienne monitorowanie kampanii, analizowanie danych i proaktywne identyfikowanie możliwości optymalizacji za pomocą dostępnych narzędzi
- Raportowanie wyników i rezultatów zarówno Partnerom, jak i wewnętrznym interesariuszom
- Współpraca z innymi zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia terminowej realizacji kampanii
- Stała identyfikacja możliwości ulepszenia procesów i procedur operacyjnych związanych z reklamami i promocjami, aby zwiększyć ich wydajność i skuteczność
- Zarządzanie i rozwiązywanie przychodzącymi zapytaniami dotyczącymi reklam Wolt i promocji Wolt
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne, z możliwością przejrzystego przekazywania informacji komercyjnych i technicznych
- Umiejętności analityczne z możliwością analizowania i interpretowania danych w celu podejmowania decyzji
- Duża dbałość o szczegóły i umiejętność jednoczesnego zarządzania wieloma projektami
- Umiejętność samodzielnej pracy i współpracy z zespołami interdyscyplinarnymi
- Język polski i angielski na dobrym poziomie
- Wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży, ale nie wymagane