Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klientów B2B i Wsparcia Sprzedaży
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klientów B2B i Wsparcia Sprzedaży

Kraków
7 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

analiza

obsługa klienta

Mile widziane

CRM

SaaS

Opis stanowiska

📍 Lokalizacja: Kraków

📝 Forma zatrudnienia: B2B z zabezpieczeniami

💰 Wynagrodzenie wyjściowe: 7 000 – 9 000 zł netto na FV B2B


SPECJALISTA / SPECJALISTKA ds. OBSŁUGI KLIENTÓW B2B i WSPARCIA SPRZEDAŻY


KIM JESTEŚMY?

www.WorkTime.Expert

Jesteśmy polską firmą technologiczną, której głównym produktem jest autorska aplikacja SaaS do mierzenia i zarządzania czasem pracy. Nasi klienci to firmy prawnicze, księgowe i doradztwa biznesowego.

Budujemy zespół w oparciu o zaufanie, lojalność i codzienną współpracę w rozwoju.

Jesteśmy specjalistami w swoich dziedzinach, lecz każdy może zawsze liczyć na realne wsparcie innych – zarówno w codziennych zadaniach, podejmowaniu nowych wyzwań, jak i w trudnych momentach.

Rozwijamy się szybko, dzielimy się wiedzą i dbamy o atmosferę, w której każdy może się czuć bezpiecznie.

Szanujemy wspólne ustalenia i przyjęte zasady, a zmiany wprowadzamy z rozwagą po wysłuchaniu i przedyskutowaniu wszystkich za i przeciw.


KOGO SZUKAMY?

Serdecznie zapraszamy osoby w dowolnym wieku: młodsze i starsze, te z wiekiem z (+) lub bez (+). PESEL nie ma dla nas znaczenia.

Mile widziane będą u nas tak samo kobiety, jak i mężczyźni – dla nas liczy się podejście, kompetencje i chęć współpracy.


Jeżeli jesteś osobą, która:

  • lubi ludzi, potrafi nawiązywać i utrzymywać długoterminowe relacje z klientami
  •  zna się na działaniu rynku usługowego B2B i potrafi rozmawiać z osobami decyzyjnymi
  • ma umysł ścisły i analityczny, skoncentrowany na zadaniach, procedurach i planach
  • ma podstawową wiedzę o rynku oprogramowania (co to jest SaaS, czym się różni program „w przeglądarce” od instalowanego itd.)
  • wykazuje się organizacyjnym zmysłem i praktycznym podejściem nastawionym na wysoką jakość rozwiązań
  • ma dociekliwość w naturze i potrafi zadawać pogłębiające pytania
  • potrafi skutecznie działać i realizować złożone cele
  • zna j. angielski w stopniu komunikatywnym

to świetnie się zapowiada - czytaj dalej 😊


MILE WIDZIANE

A jeżeli dodatkowo posiadasz:

  • praktyczną znajomość obsługi systemów CRM, np. Pipedrive
  • doświadczenie związane z obsługą lub sprzedażą produktów SaaS
  • umiejętności związane z tworzeniem contentu marketingowego i znajomością mediów społecznościowych

to jeszcze lepiej!


JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA W WORKTIME EXPERT?

  • Tworzenie materiałów edukacyjnych – opracowywanie tutoriali wideo, prowadzenie webinarów, artykułów do bazy wiedzy itp.
  • Wdrażanie nowych klientów – prowadzenie szkoleń, demonstracji i support
  • Zapobieganie rezygnacjom klientów – diagnozowanie problemów i proaktywne działania zapobiegawcze
  • Monitorowanie i analiza procesów wdrożeniowych systemu u klientów i na tej podstawie przedstawianie propozycji usprawnień i rozwoju systemu
  • Obsługa bieżących zapytań od klientów
  • Aktywne działania w social mediach (np. social selling na LinkedIn)


CO OFERUJEMY?

  • Wynagrodzenie wyjściowe: 7 000 – 9 000 zł netto na FV B2B zależne od wiedzy i kompetencji
  • Bezpieczną formę umowy B2B zawierającą zagwarantowane:
  • pełnopłatny czas urlopu
  • do wyboru opłacane przez naszą firmę: prywatną opiekę lekarską lub pakiet Multisport
  • elastyczność w podejściu do czasu pracy w przypadku spraw prywatnych (wizyty u lekarza, pilne sprawy do załatwienia)
  • Na początku oferujemy pracę stacjonarną – ze względu na konieczność dokładnego wdrożenia oraz dogłębnego poznania zarówno naszego programu, jak i grupy docelowej. W późniejszym etapie możliwa jest praca hybrydowa – do uzgodnienia.
  • Samodzielność w działaniu i realny wpływ na rozwój firmy.


JAK BĘDZIE PRZEBIEGAŁ PROCES REKRUTACJI:

  1. Zbieramy i analizujemy wszystkie przesłane CV. Wszystkie osoby, które nie zostaną zaproszone do kolejnego etapu otrzymają od nas informację w ciągu 7 dni roboczych od przysłania swojego zgłoszenia.
  2. Rozmawiamy telefonicznie lub online z wybranymi osobami. (Możesz podać w swoim zgłoszeniu preferowane godziny kontaktu w zakresie 9 - 19). W ciągu 7 dni od przeprowadzonej rozmowy informujemy kandydatów o naszej decyzji - zakończeniu rekrutacji lub przejściu do następnego etapu.
  3. W drugim etapie dajemy wybranym osobom do wykonania konkretne krótkie zadanie praktyczne o technicznym charakterze odpowiadające zakresowi obowiązków (np.: nagranie krótkiego filmu o określonych funkcjach).
  4. Wybrane osoby mogą otrzymać zaproszenie do badania kwestionariuszem DISC D3. Każda z badanych osób, niezależnie od dalszej decyzji o zatrudnieniu otrzymuje raport z indywidualnymi wynikami oraz możliwość konsultacji swoich wyników z certyfikowanym doradcą.
  5. Wybrane osoby zapraszamy na finalną rozmowę w biurze w Krakowie i najdalej po 7 dniach od tej rozmowy przekazujemy naszą decyzję.


Zainteresowane osoby proszę o przesłanie swojego CV ze szczególnym podkreśleniem informacji, które wymieniliśmy w tym ogłoszeniu (proszę o podanie nr ogłoszenia : 2025/5/Sales w temacie wiadomości).

7 000 - 9 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Wdrożeniowiec w obszarze podatki

Nowa
Asseco Data Systems
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
współpraca
przekazywanie wiedzy
samodzielność
Nowa