📍 Lokalizacja: Kraków
📝 Forma zatrudnienia: B2B z zabezpieczeniami
💰 Wynagrodzenie wyjściowe: 7 000 – 9 000 zł netto na FV B2B
SPECJALISTA / SPECJALISTKA ds. OBSŁUGI KLIENTÓW B2B i WSPARCIA SPRZEDAŻY
www.WorkTime.Expert
Jesteśmy polską firmą technologiczną, której głównym produktem jest autorska aplikacja SaaS do mierzenia i zarządzania czasem pracy. Nasi klienci to firmy prawnicze, księgowe i doradztwa biznesowego.
Budujemy zespół w oparciu o zaufanie, lojalność i codzienną współpracę w rozwoju.
Jesteśmy specjalistami w swoich dziedzinach, lecz każdy może zawsze liczyć na realne wsparcie innych – zarówno w codziennych zadaniach, podejmowaniu nowych wyzwań, jak i w trudnych momentach.
Rozwijamy się szybko, dzielimy się wiedzą i dbamy o atmosferę, w której każdy może się czuć bezpiecznie.
Szanujemy wspólne ustalenia i przyjęte zasady, a zmiany wprowadzamy z rozwagą po wysłuchaniu i przedyskutowaniu wszystkich za i przeciw.
- lubi ludzi, potrafi nawiązywać i utrzymywać długoterminowe relacje z klientami
- zna się na działaniu rynku usługowego B2B i potrafi rozmawiać z osobami decyzyjnymi
- ma umysł ścisły i analityczny, skoncentrowany na zadaniach, procedurach i planach
- ma podstawową wiedzę o rynku oprogramowania (co to jest SaaS, czym się różni program „w przeglądarce” od instalowanego itd.)
- wykazuje się organizacyjnym zmysłem i praktycznym podejściem nastawionym na wysoką jakość rozwiązań
- ma dociekliwość w naturze i potrafi zadawać pogłębiające pytania
- potrafi skutecznie działać i realizować złożone cele
- zna j. angielski w stopniu komunikatywnym
to świetnie się zapowiada - czytaj dalej 😊
A jeżeli dodatkowo posiadasz:
- praktyczną znajomość obsługi systemów CRM, np. Pipedrive
- doświadczenie związane z obsługą lub sprzedażą produktów SaaS
- umiejętności związane z tworzeniem contentu marketingowego i znajomością mediów społecznościowych
to jeszcze lepiej!
- Tworzenie materiałów edukacyjnych – opracowywanie tutoriali wideo, prowadzenie webinarów, artykułów do bazy wiedzy itp.
- Wdrażanie nowych klientów – prowadzenie szkoleń, demonstracji i support
- Zapobieganie rezygnacjom klientów – diagnozowanie problemów i proaktywne działania zapobiegawcze
- Monitorowanie i analiza procesów wdrożeniowych systemu u klientów i na tej podstawie przedstawianie propozycji usprawnień i rozwoju systemu
- Obsługa bieżących zapytań od klientów
- Aktywne działania w social mediach (np. social selling na LinkedIn)
-
Wynagrodzenie wyjściowe: 7 000 – 9 000 zł netto na FV B2B zależne od wiedzy i kompetencji
- Bezpieczną formę umowy B2B zawierającą zagwarantowane:
- pełnopłatny czas urlopu
- do wyboru opłacane przez naszą firmę: prywatną opiekę lekarską lub pakiet Multisport
- elastyczność w podejściu do czasu pracy w przypadku spraw prywatnych (wizyty u lekarza, pilne sprawy do załatwienia)
-
Na początku oferujemy pracę stacjonarną – ze względu na konieczność dokładnego wdrożenia oraz dogłębnego poznania zarówno naszego programu, jak i grupy docelowej. W późniejszym etapie możliwa jest praca hybrydowa – do uzgodnienia.
- Samodzielność w działaniu i realny wpływ na rozwój firmy.
- Zbieramy i analizujemy wszystkie przesłane CV. Wszystkie osoby, które nie zostaną zaproszone do kolejnego etapu otrzymają od nas informację w ciągu 7 dni roboczych od przysłania swojego zgłoszenia.
- Rozmawiamy telefonicznie lub online z wybranymi osobami. (Możesz podać w swoim zgłoszeniu preferowane godziny kontaktu w zakresie 9 - 19). W ciągu 7 dni od przeprowadzonej rozmowy informujemy kandydatów o naszej decyzji - zakończeniu rekrutacji lub przejściu do następnego etapu.
- W drugim etapie dajemy wybranym osobom do wykonania konkretne krótkie zadanie praktyczne o technicznym charakterze odpowiadające zakresowi obowiązków (np.: nagranie krótkiego filmu o określonych funkcjach).
- Wybrane osoby mogą otrzymać zaproszenie do badania kwestionariuszem DISC D3. Każda z badanych osób, niezależnie od dalszej decyzji o zatrudnieniu otrzymuje raport z indywidualnymi wynikami oraz możliwość konsultacji swoich wyników z certyfikowanym doradcą.
- Wybrane osoby zapraszamy na finalną rozmowę w biurze w Krakowie i najdalej po 7 dniach od tej rozmowy przekazujemy naszą decyzję.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie swojego CV ze szczególnym podkreśleniem informacji, które wymieniliśmy w tym ogłoszeniu (proszę o podanie nr ogłoszenia : 2025/5/Sales w temacie wiadomości).