(Junior) Advanced DOOH Specialist
Nowa
Marketing

(Junior) Advanced DOOH Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
WPP Media

WPP Media

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i roku 2025.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office Excel

marketing

DOOH

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kogo szukamy?

 

Osoby, która chce rozwijać się w dynamicznie rosnącym obszarze Advanced DOOH (Digital Out Of Home) – na styku programmaticu i outdooru. Szukamy zarówno kogoś z doświadczeniem w kampaniach programmatic, kto chciałby poszerzyć swoje kompetencje o obszar digital outdoor, jak i osoby z doświadczeniem w pracy z nośnikami outdoorowymi, która chce wejść w świat zakupu zautomatyzowanego.

Jako (Junior) Advanced DOOH Specialist dołączysz do zespołu, który realizuje i optymalizuje kampanie na nośnikach digital outdoorowych – od planowania z wykorzystaniem danych o ruchu grupy docelowej, po emisję kampanii na konkretnych ekranach.

 

Co będziesz robić?

  • planować, kupować i monitorować kampanie digital outdoorowe (DOOH) przy użyciu dedykowanych platform zakupowych,
  • analizować dane i optymalizować kampanie w czasie rzeczywistym,
  • tworzyć rekomendacje wyboru nośników DOOH w oparciu o dane o lokalizacji i zasięgu grupy celowej,
  • współpracować z dostawcami nośników – zbierać dane, negocjować dostępność, koordynować emisję,
  • przygotowywać prezentacje i raporty z realizacji kampanii (PowerPoint, Excel),
  • współdziałać z zespołem kreacji oraz innymi zespołami.


Czego potrzebujesz?

  • minimum 6 miesięcy doświadczenia w programmaticu lub planowaniu kampanii outdoorowych,
  • swobodnej obsługi Excela i PowerPointa – raporty, prezentacje, zestawienia,
  • angielskiego na poziomie B2 – część kontaktu z dostawcami odbywa się w tym języku,
  • zainteresowania nowymi technologiami w mediach i otwartości na naukę.

Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę operacyjną i współpracę z ludźmi oraz interesujesz się nowymi technologiami i mediami opartymi na danych.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?

  • umowy o pracę,
  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
  • workation po pół roku pracy,
  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
  • cyklicznych spotkań integracyjnych,
  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
  • ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą. 

Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 🙂

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacji? 

 

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.

 

Kim jesteśmy?

 

Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!

Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary. 

Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. 

Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku. 



Rekomendowane oferty

Junior Campaign Specialist

Nowa
Grupa Sarigato
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
Microsoft Office Excel
Facebook Ads
Nowa