Advanced TV Specialist

Media

Advanced TV Specialist

Media

Plac Konesera 11, Warszawa

WPP Media

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Addressable
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Programmatic

Opis stanowiska

WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.  

Dołączając do nas korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie. W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie. 

Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.

Więcej informacji możesz znaleźć na stronie wppmedia.com   

Jak będzie wyglądała Twoja praca? 

Jako ADVANCED TV SPECIALIST będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który rozłożone wcześniej (przez inne zespoły) touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.


Na co dzień będziesz m.in.:

  • realizować kampanie Addressable (planować, realizować i raportować)

  • rozwijać ofertę Addressable TV na polskim rynku,

  • utrzymywać bieżący kontakt z dostawcami,

  • współpracować z zespołami wewnątrz organizacji,

  • raportować wyniki swojej pracy lokalnie, ale również globalnej centrali Advanced TV,

  • wspierać rozwój oferty Addressable TV poprzez aktywne uczestnictwo w spotkaniach z klientami, przygotowywanie analiz strategicznych oraz tworzenie materiałów merytorycznych, promocyjnych i szkoleniowych, dążąc do samodzielnego prowadzenia tych działań w przyszłości.


Co przyda Ci się na starcie?

  • minimum pół roku doświadczenia w planowaniu lub zakupie mediów (TV/Digital/Programmatic),

  • posługiwanie się językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie (min. B2),

  • sprawne korzystanie z pakietu MS Office - szczególnie Excel oraz Power Point.


Czego możesz spodziewać się po nas? 

  • umowy o pracę,

  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej,

  • zniżki do naszej kantyny pracowniczej,

  • workation po pół roku pracy,

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,

  • cyklicznych spotkań integracyjnych,

  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,

  • możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH, 

  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,

  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,

  • wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,

…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.

Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.

 

Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!

Oferta dodana: 06.10.2025

Poznaj pracodawcę

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Advanced TV Specialist

Aplikuj na ofertę pracy

Advanced TV Specialist

Plac Konesera 11, Warszawa

WPP Media

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest GroupM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żaryna 2B (dalej jako "administrator"). Masz prawo ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca