Digital Specialist (Digital Planner)

Marketing

Digital Specialist (Digital Planner)

Marketing

Plac Konesera 11, Warszawa

WPP Media

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

SEM
digital marketing
Google Ads
DV360

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

O WPP Media  WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. 

W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.  Dołączając do nas korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie. W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie. 


Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.Więcej informacji możesz znaleźć na stronie wppmedia.com   


Jak będzie wyglądała Twoja praca? 

Jako DIGITAL PLANNER, wykorzystując swoją wiedzę digitalową w planowaniu taktycznym, będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który nie odpowiada w pełni za Client Services, lecz przekłada określone wcześniej cele biznesowe na touchpointy, przypisując im konkretne cele mediowe.


Na co dzień będziesz m.in.:

  • wspierać w dostarczaniu specjalistycznych danych, w tym w strategię danych i analitykę.

  • przygotowywać cross-platformowe rekomendacje digitalowe we współpracy z osobami po stronie agencji.

  • tworzyć raporty oraz analizy podsumowujące efekty działań.

  • monitorować i optymalizować kampanie we współpracy ze specjalistami od zakupu.

  • oceniać możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarków wydatków oraz oczekiwań klienta.


Co przyda Ci się na starcie?

  • wiedza mediowa SEM Social - must have

  • praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu Biddable Media (znajomość rynku, dostawców, terminologii oraz trendów) oraz platform takich jak Google Ads, DV360 czy Meta.

  • znajomość narzędzi i technologii AdTech marketingu (w tym AdOps) oraz doświadczenie w pracy z formatami display i video.

  • umiejętność strategicznego planowania z uwzględnieniem celów biznesowych, budżetów mediowych, negocjacji warunków oraz optymalizacji kampanii.

  • umiejętności zarządzania projektem, duża odporność na stres oraz elastyczność w reagowaniu na zmiany.

  • rozwinięte umiejętności analityczne – zdolność łączenia danych i wyciągania trafnych wniosków.

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 umożliwiającej swobodną komunikację.

  • umiejętność organizacji własnej pracy, samodzielność, inicjatywa oraz poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania.

  • zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania trwałych relacji z kluczowymi partnerami.


Czego możesz spodziewać się po nas? 

  • umowy o pracę,

  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, 

  • zniżki do naszej kantyny pracowniczej,

  • workation po pół roku pracy,

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,

  • cyklicznych spotkań integracyjnych,

  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,

  • możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH, 

  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,

  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,

  • wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,

…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.


Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!

Wymagane umiejętności

SEM
digital marketing
Google Ads
DV360

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 28.11.2025

O firmie

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&P. Dlaczego zdobyliśmy tytuł Grupy Mediowej R...

Zobacz profil firmy

Digital Specialist (Digital Planner)

Podsumowanie oferty

Digital Specialist (Digital Planner)

Plac Konesera 11, Warszawa

WPP Media

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest GroupM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żaryna 2B (dalej jako "administrator"). Masz prawo ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.