Digital Specialist (Digital Planner)
Plac Konesera 11, Warszawa
WPP Media
O WPP Media WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.
W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu. Dołączając do nas korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie. W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie.
Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.Więcej informacji możesz znaleźć na stronie wppmedia.com
Jak będzie wyglądała Twoja praca?
Jako DIGITAL PLANNER, wykorzystując swoją wiedzę digitalową w planowaniu taktycznym, będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który nie odpowiada w pełni za Client Services, lecz przekłada określone wcześniej cele biznesowe na touchpointy, przypisując im konkretne cele mediowe.
Na co dzień będziesz m.in.:
wspierać w dostarczaniu specjalistycznych danych, w tym w strategię danych i analitykę.
przygotowywać cross-platformowe rekomendacje digitalowe we współpracy z osobami po stronie agencji.
tworzyć raporty oraz analizy podsumowujące efekty działań.
monitorować i optymalizować kampanie we współpracy ze specjalistami od zakupu.
oceniać możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarków wydatków oraz oczekiwań klienta.
Co przyda Ci się na starcie?
wiedza mediowa SEM Social - must have
praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu Biddable Media (znajomość rynku, dostawców, terminologii oraz trendów) oraz platform takich jak Google Ads, DV360 czy Meta.
znajomość narzędzi i technologii AdTech marketingu (w tym AdOps) oraz doświadczenie w pracy z formatami display i video.
umiejętność strategicznego planowania z uwzględnieniem celów biznesowych, budżetów mediowych, negocjacji warunków oraz optymalizacji kampanii.
umiejętności zarządzania projektem, duża odporność na stres oraz elastyczność w reagowaniu na zmiany.
rozwinięte umiejętności analityczne – zdolność łączenia danych i wyciągania trafnych wniosków.
znajomość języka angielskiego na poziomie B2 umożliwiającej swobodną komunikację.
umiejętność organizacji własnej pracy, samodzielność, inicjatywa oraz poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania.
zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania trwałych relacji z kluczowymi partnerami.
Czego możesz spodziewać się po nas?
umowy o pracę,
pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej,
zniżki do naszej kantyny pracowniczej,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH,
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,
…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&P. Dlaczego zdobyliśmy tytuł Grupy Mediowej R...
Digital Specialist (Digital Planner)
Digital Specialist (Digital Planner)
Plac Konesera 11, Warszawa
WPP Media