Digital Specialist
Nowa
Media

Digital Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
WPP Media

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

angielski B1

digital marketing

Microsoft Office Excel

DV360

Meta Ads

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kogo szukamy?


Osoby, która chce wykorzystywać swoją wiedzę digitalową w planowaniu taktycznym.

Jako 👩‍💼🧑‍💼DIGITAL SPECIALIST będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który nie odpowiada w pełni za Client Services, zaś określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.


Co będziesz robić?🔎

  • Wspierać w dostarczaniu specjalistycznych danych, w tym w strategię danych i analitykę.

  • Przygotowywać cross-platformowe rekomendacje digitalowe we współpracy z osobami po stronie agencji.

  • Tworzyć raporty oraz analizy podsumowujące efekty działań.

  • Monitorować i optymalizować kampanie we współpracy ze specjalistami od zakupu.

  • Oceniać możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarków wydatków oraz oczekiwań klienta.


Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?📌

  • Praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie Biddable Media (znajomość rynku, dostawców, terminologii oraz trendów) oraz platform takich jak Google Ads, DV360 czy Meta. minimum 2 lata

  • Znajomości narzędzi i technologii AdTech marketingu (w tym AdOps) oraz doświadczenia w pracy z formatami display i video.

  • Umiejętności strategicznego planowania z uwzględnieniem celów biznesowych, budżetów mediowych, negocjacji warunków oraz optymalizacji kampanii.

  • Rozwiniętych umiejętności analitycznych – zdolności łączenia danych i wyciągania trafnych wniosków.

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 umożliwiającej swobodną komunikację.

  • Umiejętności organizacji własnej pracy, samodzielności, inicjatywy oraz poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania.

  • Zdolności komunikacyjnych i budowania trwałych relacji z kluczowymi partnerami.


Czego możesz spodziewać się po nas? ✨

  • umowy o pracę,

  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,

  • workation po pół roku pracy,

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,

  • cyklicznych spotkań integracyjnych,

  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych

  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,

  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,

  • ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.


Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 🚀


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?


Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie , ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.🤝


Kim jesteśmy?


Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!


Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary.


Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ.


Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.⭐