WPP Media
Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.
Kogo szukamy?
Osoby, która chce dowiedzieć się jak wykorzystać swoje zainteresowanie digitalem w planowaniu taktycznym.
Jako JUNIOR DIGITAL PLANNER będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który nie odpowiada w pełni za Client Services, zaś określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.
Co będziesz robić? 🚀
wspierać w dostarczaniu specjalistycznych danych, w tym w strategię danych i analitykę,
przygotowywać cross-platformowe rekomendacje digitalowe we współpracy z osobami po stronie agencji,
tworzyć raporty oraz analizy podsumowujące efekty działań,
monitorować i optymalizować kampanie we współpracy ze specjalistami od zakupu,
Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań? 🔎
pierwszego doświadczenia w obszarze Biddable Media (znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform (np. Google Ads, DV360, Meta),
podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi i technologii AdTech marketing,
umiejętności komunikacyjnych oraz w budowaniu relacji ze współpracownikami,
bardzo dobrej umiejętności pracy w Excel,
swobodnej komunikacji w języku angielskim.
Czego możesz spodziewać się po nas? ✨
umowy o pracę,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
Brzmi ciekawie? aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów! ;)
Jak wygląda nasz proces rekrutacji? ✨
Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie , ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.
Kim jesteśmy? 🫶
Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!
Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary.
Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ.
Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.⭐
Rekomendowane oferty