Junior Media Direct Specialist

Media

-, Warszawa

WPP Media

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

offer-banner

Kogo szukamy? 

Osoby, która chce rozwijać swoją karierę w planowaniu i zakupie kampanii reklamowych metodą direct, jednocześnie nie odpowiadając bezpośrednio za Client Services.  

Jako Junior Media Direct Specialist będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje. 

  

Co będziesz robić?  

  • planować działania zakupowe w oparciu o strategie i briefy Klientów, 

  • aktywnie identyfikować możliwości optymalizacji kampanii oraz rekomendować rozwiązania,  

  • selekcjonować oferty pod kątem KPI Klienta oraz efektywności kosztowej / priorytetów Agencji i Grupy, 

  • negocjować i optymalizować warunki kampanii z dostawcami, 

  • rozwijać relację ​z dostawcami mediowymi oraz wiedzę nt. bieżącej oferty produktowej, 

  • rozwijać wiedzę w obszarze nowych trendów i technologii w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla klientów w obszarze Biddible Media. 


Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań? 

  • umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z kluczowymi partnerami, 

  • ekspertyzy w zakresie planowania kosztów mediowych oraz negocjowania  i optymalizowania warunków kampanii, 

  • praktycznej znajomości pakietu MS Office i środowiska Windows (Word, Excel, PowerPoint, Teams, SharePoint, Outlook),  


Super jeśli: 

  • masz  doświadczenie w planowaniu/zakupie digitalu, 

  • znasz narzędzia digital media planning/buying (Mediapanel, TGI, AdReal, AdServer, 3rd party (IAS itp.), narzedzia Google i inne), 

  • masz wiedzę z zakresu platform brand safety (IAS, DV 360, Moat), 

  • masz wiedzę z zakresu procesów AdOps. 

  

Czego możesz spodziewać się po nas? 

  • umowy o pracę, 

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę, 

  • workation po pół roku pracy, 

  • praca hybrydowej w wymiarze 3 dni z biura, 2 dni zdalnie

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,  

  • cyklicznych spotkań integracyjnych,  

  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, 

  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy, 

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz, 

  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej, 

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące, 

  • ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.  

  

Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 🙂 

  

Jak wygląda nasz proces rekrutacji?  

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie , ponieważ  chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie. 

  

Kim jesteśmy? 

Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!

Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary.

Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ.

Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Planowanie kosztów
budowanie relacji
negocjacje
Oferta dodana: 22.07.2025

Poznaj pracodawcę

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura