Programmatic Specialist
Plac Konesera 11, Warszawa
WPP Media
Kogo szukamy?
Osoby, która chcą się rozwijać w obszarze Programmatic, jednocześnie nie odpowiadając bezpośrednio za Client Services.
Jako PROGRAMMATIC SPECIALIST będziesz współtworzyć Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.
Co będziesz robić?
współtworzyć i realizować strategie działań komunikacji z obszaru programmatic dla naszych Klientów,
kupować i monitorowanie kampanie w mediach internetowych,
tworzyć rekomendacje i prezentacje dla naszych Klientów,
analizować grupy celowe,
analizować i optymalizować prowadzone działania reklamowe,
przygotowywć raporty z realizowanych kampanii.
Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?
doświadczenia w obszarze programmatic,
znajomości dwóch platform DV360,
znajomości narzędzi używanych do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii,
znajomości rynku mediów digital,
swobodnej komunikacji w jęz. angielskim,
dobrej znajomości Excela.
Czego możesz spodziewać się po nas?
umowy o pracę,
pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
…ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
Naszą pasją jest kształtowanie przyszłości mediów – i wiemy, że zaczyna się to od ludzi. Inwestujemy w rozwój naszych pracowników, by mogli w pełni wykorzystać swój potencjał.
W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, rozwijać swoje pasje, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie. Mamy różnorodne grupy pracownicze oraz regularne wydarzenia w biurze – od świętowania sukcesów zespołu, przez dzielenie się wiedzą, po wspólne świętowanie i dzielenie się ważnymi chwilami.
WPP Media to miejsce dla każdego. Jesteśmy pracodawcą oferującym równe szanse – rekrutujemy bez względu na pochodzenie, płeć, wiek, przekonania czy inne cechy. Tworzymy kulturę opartą na szacunku, w której każdy czuje się częścią zespołu i ma równe możliwości rozwoju.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.
Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.
Programmatic Specialist
Programmatic Specialist
Plac Konesera 11, Warszawa
WPP Media