SEM Manager

Marketing

SEM Manager

Marketing
Plac Konesera 11, Warszawa

WPP Media

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

O WPP Media 

WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.  

Dołączając do nas korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie. W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie. 

Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.

Więcej informacji możesz znaleźć na stroniewppmedia.com   


Jak będzie wyglądała Twoja praca?

Jako SEM MANAGER będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który cele mediowe, zamienia w skuteczne, dopięte na ostatni guzik kampanie w wyszukiwarkach.Twoja rola będzie połączeniem eksperckiego koordynowania działań SEM i dojrzałego, wspierającego zarządzania ludźmi oraz procesami.


Na co dzień będziesz m.in.:

  • planować, rozwijać i koordynować działania SEM dla naszych Klientów,

  • wspierać zespół w budowaniu strategii PPC, obecności w ekosystemie Google i innych dostępnych na świecie wyszukiwarkach,

  • dbać o procesy, budżety, koszty i raportowanie,

  • pielęgnować relacje z Klientami, wewnątrz firmy oraz z dostawcami i podmiotami współpracującymi,

  • rozwijać zespół specjalistów i ekspertów w zakresie narzędziowym oraz kompetencyjnym,

  • budować atmosferę współpracy, jasnej komunikacji i wzajemnego wsparcia – również w relacjach z osobami, które nie raportują do Ciebie bezpośrednio,

  • współpracować z innymi managerami w ramach zespołu SEM,

  • wspierać zespół w zmianach, dbać o jasne priorytety i pomagać ludziom skupić energię tam, gdzie przyniesie to największy efekt.


Co przyda Ci się na starcie?

  • doświadczenie w kampaniach SEM – szczególnie w środowiskach e-commerce,

  • bardzo dobra znajomość co najmniej Google Ads i Google Analytics,

  • swobodne poruszanie się po zagadnieniach performance marketingu,

  • dojrzałość menedżerska czyli umiejętności motywowania, komunikacji, budowania relacji i wspierania ludzi w rozwoju,

  • otwartość na nowe szanse i rozwiązania jakie daje AI,

  • otwartość na pracę w zmieniającym się ekosystemie mediowym,

  • umiejętność pracy z Excelem i prezentowania danych (PowerPoint) - w tym swoboda w publicznych wystąpieniach,

  • bardzo dobra komunikacja po polsku i angielsku,

  • umiejętność planowania i dotrzymania terminów.



Czego możesz spodziewać się po nas?

  • umowy o pracę,

  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, 

  • zniżki do naszej kantyny pracowniczej od pierwszego dnia pracy,

  • workation po pół roku pracy,

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,

  • cyklicznych spotkań integracyjnych,

  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,

  • możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH, 

  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,

  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,

  • wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,

…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie dwa spotkania z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły

czujące się dobrze w swoim towarzystwie.


Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!

Wymagane umiejętności

Microsoft Office PowerPoint

performance marketing

SEM

Google Analytics

Google Ads

AI

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 21.11.2025

O firmie

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&P. Dlaczego zdobyliśmy tytuł Grupy Mediowej R...

Zobacz profil firmy

SEM Manager

Podsumowanie oferty

SEM Manager

Plac Konesera 11, Warszawa
WPP Media
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest GroupM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żaryna 2B (dalej jako "administrator"). Masz prawo ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.