SEM Specialist
Nowa
Marketing

SEM Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
WPP Media

WPP Media

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

angielski B2

SEM

Google Ads

Google Analytics

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

AI

Opis stanowiska

Kogo szukamy?

Osoby, która chce stać się ekspertem w obszarze SEM. Jako SEM SPECIALIST będziesz współtworzyć zespół Activation Team, który rozłożone wcześniej touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.


Co będziesz robić?

  • planować działania SEM,

  • wspierać zespół w budowaniu struktury, planowaniu i realizowaniu strategii kampanii PPC,

  • planować realizacje celów wspólnie z Klientem,

  • prowadzić oraz optymalizować kampanie PPC,

  • wspierać zespół w nadzorowaniu kosztów i budżetów, analizowaniu i prowadzeniu monitoringu, raportować,


Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?

  • doświadczenie w kampaniach SEM (w szczególności e-commerce),

  • doświadczenia w systemie Google Ads i Google Analytics,

  • znajomości zagadnień związanych z marketingiem internetowym w wyszukiwarkach,

  • wiedzy z Excela i PowerPoint,

  • swobodnej komunikacji w jęz. angielskim i polskim,

  • doświadczenia w wykorzystaniu narzędzi AI w codziennej pracy.


Czego możesz spodziewać się po nas?

  • umowy o pracę,

  • pracy hybrydowej w wymiarze 3 dni z biura, 2 dni zdalnie,

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,

  • workation po pół roku pracy,

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,

  • cyklicznych spotkań integracyjnych,

  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych

  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,

  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,

  • ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.


Brzmi ciekawie? aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów :)

Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie , ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.

Kim jesteśmy?

 

Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla naszych marek EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary.Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ.Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.