Oferty
Marketing Data Analyst / Analityk Internetowy
Nowa
Marketing

Marketing Data Analyst / Analityk Internetowy

11 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
11 000 - 14 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM

analiza

Google Analytics

Meta

Looker Studio

Opis stanowiska

Marketing Data Analyst / Analityk Internetowy


Jako lider w branży diet pudełkowych w Polsce, poszukujemy doświadczonego specjalisty, który nie tylko doskonale analizuje dane, ale również skutecznie wykorzystuje je do optymalizacji strategii marketingowych i sprzedażowych. Kluczowe będzie również umiejętne prezentowanie wyników analiz oraz przekazywanie rekomendacji działań, które wpłyną na podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych w firmie.


Lokalizacja: Białystok


Zakres obowiązków:

  •  Przygotowywanie raportów i analiz na podstawie danych z różnych źródeł, takich jak system CRM, Google Analytics, Meta, Looker Studio i innych.
  • Analiza wyników kampanii marketingowych i działań sprzedażowych w celu optymalizacji strategii.
  • Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju marketingu i rekomendowanie działań poprawiających strategie reklamowe, sprzedażowe i komunikacyjne.
  • Prezentowanie wyników i rekomendacji w sposób zrozumiały dla zespołów i decydentów, wspierając proces podejmowania decyzji.
  • Współpraca z zespołami marketingowymi, sprzedażowymi i zarządem w celu wdrażania rekomendacji i optymalizacji działań.
  • Przeprowadzanie analiz predykcyjnych i testów A/B w celu oceny skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych.
  • Zarządzanie jakością danych i zapewnianie ich spójności, aby były wiarygodne w analizach.


Wymagania:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku analityka danych marketingowych / internetowych
  • Rozumienie zasad marketingu internetowego i specyfiki poszczególnych kanałów pozyskiwania ruchu
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do analizy danych internetowych, narzędziami do analizy zachowań użytkowników
  • Silne zdolności analityczne oraz umiejętność prezentowania wyników i przekazywania rekomendacji w sposób przystępny dla zespołów nietechnicznych i decydentów.
  • Umiejętność współpracy z działami marketingu, sprzedaży oraz zarządem, w celu implementacji rekomendacji opartych na analizach.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+


Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (w zależności od doświadczenia i kwalifikacji).
  • Stabilne zatrudnienie w jednej z najszybciej rozwijających się firm w Polsce.
  • Wsparcie ze strony zaangażowanego zespołu oraz przyjazną atmosferę pracy.
  • Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa itd.)
  • Realny wpływ na rozwój firmy



11 000 - 14 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

11 000 - 14 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

VP of Marketing - B2B Recruitment Solutions

Nowa
8 000 - 12 000 pln
Calimala.ai
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SaaS
social media
digital marketing
Nowa

Art Director

Nowa
Art Director
Warszawa
BTL
ATL
digital marketing
Nowa

Junior Account (Opiekun Klienta B2B) - Asystent Zespołu Wsparcia Sprzedaży

Nowa
5 500 - 6 500 pln
Big Four Group | bfagencja
Warszawa
Microsoft Office Outlook
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Nowa

Client Partner (Research)

Nowa
Assembly Digital Commerce
Warszawa
badania rynku
obsluga klienta
Nowa

Marketingu specjalist(k)a. Przyszły Yoda :)

Nowa
9 500 - 15 000 pln
Blikpol Eye Clinic
Sopot
digital marketing
empatia
analiza
Nowa