Kilka słów o nas:
WSK Growth to agencja doradczo-wdrożeniowa, która pomaga firmom poprzez budowę kompetencji marketingowych in-house i generowanie sprzedaży online. Nasza unikatowa kompetencja polega na połączeniu doradztwa, szkoleń i egzekucji, dzięki czemu klienci mogą liczyć na realizację długoterminowej wizji, jak i generowanie efektów tu i teraz.
Na co dzień jesteśmy grupą konsultantów, managerów i specjalistów, którzy pomagają klientom w obszarze marketingu i sprzedaży online. Nasze kompetencje wykraczają poza standardowe usługi agencji marketingowej, ponieważ nie zajmujemy się tylko tworzeniem treści czy ustawianiem kampanii reklamowych. Nasz scope to m.in. tworzenie strategii wzrostu, budowanie zespołów marketingowych czy budowanie procesów wokół marketingu i sprzedaży (idealny kierunek dla tych, którym znudziło się robienie w kółko tego samego).
Poszukujemy proaktywnej osoby, która bardzo dobrze orientuje się w świecie performance marketingu i razem z nami będzie rozwijać biznesy naszych klientów.
Zakres obowiązków Performance Specialist w naszej firmie dzielimy na 2 obszary:
Współpraca z klientami (ok. 90 RBH):
- bezpośrednia współpraca z klientem oraz praca z innymi specjalistami w zespole projektowym;
- tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Tiktok Ads;
- tworzenie raportów z wykonanych działań;
- planowanie i budżetowanie działań;
- przygotowywanie mediaplanów;
- tworzenie rekomendacji dot. kreacji reklamowych;
- współpraca z innym członkami zespołu klienckiego;
- współpraca z podwykonawcami odpowiedzialnymi za wspólne działania;
- prowadzenie okazjonalnych warsztatów i szkoleń dla zespołów klienckich z obszaru performance marketingu;
Działania wewnętrzne (ok. 25 RBH):
- udział we wewnętrznych spotkaniach zespołu i praca z managerem;
- pomoc innym specjalistom przy ich projektach;
- udział w wewnętrznych burzach mózgu;
- tworzenie treści promocyjnych na rzecz rozwoju marki WSK Growth;
Nasze wymagania:
- masz minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z performance marketingiem w agencji marketingowej lub po stronie klienta;
- umiesz realizować cele i jesteś nastawiona/y na realizację wyniku;
- potrafisz planować i priorytetyzować działania, prognozować wyniki, tworzyć mediaplany i budżetować działania;
- posiadasz doświadczenie w pracy zdalnej i znasz narzędzia typu Clickup, Asana, Slack, Google Meet lub podobne;
- biegle poruszasz się w systemach reklamowych Google & Meta (must have), LinkedIn & Tiktok (nice to have) i masz na koncie pierwsze sukcesy;
- znasz na co najmniej podstawowym poziomie inne obszary takie jak: SEO, UX, CRO, Email Marketing, Content Marketing itp.
- umiesz analizować dane i tworzyć raporty, z których wynikają konkretne wnioski;
- wiesz czym charakteryzuje się dobra kreacja i jesteś w stanie briefować grafika tak żeby zrobił dokładnie to czego potrzebujesz;
- potrafisz wytłumaczyć programiście jak wdrożyć od zera Gooogle Analytics w sklepie internetowym;
- Znasz Google Tag Managera na poziomie umożliwiającym wdrażanie podstawowych kodów;
- potrafisz przekazywać wiedzę i omawiać techniczne zagadnienia w zrozumiały sposób;
- jesteś samodzielna/y i potrafisz podejmować decyzje kierując się dobrem klienta i projektu;
- potrafisz nieszablonowo podejść do wyzwania i podważasz status Quo;
- mówisz płynnie po angielsku;
Nasza oferta:
- praca w modelu godzinowym gdzie maksymalna liczba godzin w miesiącu wynosi 145 RBH;
- zatrudnienie na umowie B2B lub UZ lub... :) (sam wybierasz);
- wynagrodzenie podstawowe plus kilkupoziomowa premia;
- praca 100% zdalna z dowolnego miejsca na świecie;
- nieograniczona ilość workation ; );
- bardzo duża elastyczność w pracy (jesteśmy dostępni dla klientów i współpracowników od poniedziałku do piątku od 9:00 do 15:00, ale to od Ciebie zależy jak będzie wyglądał Twój dzień);
- bardzo duża niezależność i wpływ na biznes klienta;
- 26 dni urlopu niezależnie od rodzaju umowy;
- budżet edukacyjny, spotkania z zespołem, coroczne wyjazdy firmowe;
- praca z otwartymi i zaangażowanymi ludźmi, którzy chętnie dzielą się wiedzą;
Proces rekrutacji:
- Aplikujesz klikając w przycisk poniżej.
- Sprawdzamy Twoją aplikację.
- Wysyłamy Ci krótkie zadanie (max 20 min pracy).
- Analizujemy Twoją odpowiedź.
- Zapraszamy Cię na rozmowę online, podczas której weryfikujemy Twoje umiejętności twarde. Na koniec rozmowy otrzymujesz od nas feedback.
- Wysyłamy Ci dłuższe zadanie (max 60 min pracy).
- Analizujemy Twoje zadanie.
- Zapraszamy Cię na drugą rozmowę online, podczas której weryfikujemy Twoje kompetencje miękkie oraz Twoje życiowe wartości (chcemy mieć pewność, że będziemy pasować do siebie osobowo).
- Formalizujemy naszą współpracę.
- Zapinamy pasy i startujemy ze współpracą.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.