Event Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Opis stanowiska:
Event Manager koordynuje i realizuje kampanie event marketingowe, zarządza projektami, współpracuje z innymi pracownikami agencji, podwykonawcami, buduje relacje z klientami.
Wymagane umiejetnosci:
- Organizacja, budżetowanie, koordynacja i produkcja eventów oraz innych działań marketingowych.
- Opracowanie ofert, kosztorysów, negocjowanie warunków współpracy.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami agencji.
- Wspieranie klienta (tj. oferowanie mu doradztwa i przydatnych materiałów w pracy związanych z działaniami marketingowymi i eventowym).
- Monitorowanie efektów realizowanych działań.
- Dbałość o zapewnienie jak najwyższego poziomu proponowanych przez agencję i jej podwykonawców usług i produktów na rzecz klienta.
- Stały kontakt z klientem, zbieranie niezbędnych informacji do przygotowanie oferty.
- Kontraktowanie podwykonawców i negocjowanie warunków współpracy.
- Doskonałe zdolności organizacyjne interpersonalne i negocjacyjne.
- Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji dla klienta.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Teams).
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oczekiwania:
Poszukujemy osób z pasją, miłych i niekonfliktowych, które cenią dobrą atmosferę w pracy i jednocześnie skutecznie realizują powierzone zadania, są dynamiczne, otwarte na nowe wyzwania, staranne, kreatywne, zaangażowane i wykazują inicjatywę, lubią prace w zespole, posiadają wiarygodne portfolio i wytrwale dążą do celu.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji oraz premię za osiągane wyniki.
- Współtworzenie ciekawych i innowacyjnych kampanii marketingowych.
- Współpracę z Ludźmi, którzy wierzą w to co robią i lubią swoją pracę.