Poszukujemy samodzielnego Social Media Managera z doświadczeniem.
Wydawnictwo Feeria działa na polskim rynku wydawniczym od przeszło 30 lat. Wydajemy książki z kategorii rozwoju osobistego, poradniki, reportaże, literaturę obyczajową, popularnonaukową i dla młodzieży.
Siedziba wydawnictwa znajduje się w Łodzi, rozważamy jednak możliwość zatrudnienia osoby, która w naszym biurze będzie pojawiać się raz-dwa razy w miesiącu (nie ma możliwości podjęcia pracy na tym stanowisku w formie 100% zdalnej).
Wobec naszej kandydatki lub naszego kandydata mamy następujące wymagania (wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):
· minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kanałów marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, mile widziane inne kanały, także te bardziej alternatywne),
· doskonała znajomość ww. platform; nie wystarczy, że wiesz, jak dodać post lub TikToka – konieczne są płynna obsługa Meta Business Suite, Menadżera Firmy Meta, TikTok Studia, umiejętność korzystania z programów analitycznych itp.,
· umiejętność budowania i rozwijania komunikacji marki w różnych kanałach social mediowych w oparciu na celach biznesowych i potrzebach grupy docelowej,
· umiejętność tworzenia angażujących i dopasowanych do platformy treści,
· bardzo dobra znajomość ekosystemu Meta Ads i doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych (umiejętność promowania postów nie wystarczy),
· umiejętność analizowania i interpretowania danych,
· znajomość narzędzia Canva i aplikacji do montażu rolek oraz TikToków (np. CapCut),
· umiejętność robienia i obróbki zdjęć na użytek social mediów,
· umiejętność pisania sprzedażowego lub wykorzystywania do tego narzędzi AI; nie musisz mieć doświadczenia copywriterskiego, ale musisz wiedzieć, czym są język korzyści, CTA itd.,
· znajomość najnowszych trendów w komunikacji digitalowej, umiejętność ich analizy i kreatywnego wdrażania w działania marki,
· bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania,
· samodzielność i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
· doświadczenie w pracy w branży wydawniczej,
· chęć i możliwość pracy z biura w Łodzi w wymiarze hybrydowym (konkretna liczba dni do ustalenia),
· gotowość do występowania w rolkach/TikTokach/na zdjęciach.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
· kompleksowe zarządzenie profilami w social mediach Wydawnictwa: tworzenie kontentu (tekstów, zdjęć, rolek, TikToków, stories, grafik, dobór hasztagów i słów kluczowych), planowanie treści, planowanie akcji promocyjnych, organizacja konkursów itd.,
· tworzenie harmonogramów publikacji i długofalowych planów kontentowych,
· monitorowanie trendów w social mediach i dostosowanie do nich działań, aby angażować obecnych odbiorców i docierać do nowych,
· wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań,
· community management na ww. profilach,
· kompleksowa obsługa kampanii w ekosystemie Meta Ads – planowanie kalendarza promocji razem z marketing managerem, tworzenie tekstów reklamowych, zdjęć, grafik, wideo, konfiguracja kampanii, dobór grup docelowych, optymalizacja, mierzenie KPI, raportowanie, wyciąganie wniosków,
· analizowanie i optymalizowanie działań,
· docelowo: udział w tworzeniu planów promocyjnych, udział w tworzeniu planów wydawniczych; tego będziemy jednak wymagać dopiero z czasem, kiedy się wdrożysz. 😊
Co oferujemy:
· zatrudnienie w wymiarze ¾ etatu,
· elastyczną formę współpracy – B2B, UZ, UoP,
· stabilne zatrudnienie – większość naszego zespołu to osoby, które pracują u nas lata,
· elastyczne godziny pracy,
· pakiet prywatnej opieki medycznej,
· samodzielne stanowisko bez ciągłego nadzoru i realizacji nieosiągalnych KPI,
· realny wpływ na polski rynek wydawniczy,
· możliwość zaimplementowania większości swoich kreatywnych pomysłów (w ramach budżetu promocyjnego 😊),
· darmowe egzemplarze naszych książek i zniżki w naszej zaprzyjaźnionej księgarni internetowej,
· cykliczne spotkania przy dobrym jedzeniu,
· zdrową atmosferę we wzajemnym szacunku.
Jeśli jesteś zainteresowana/(-y) i spełniasz ww. warunki, prześlij do nas swoje CV (mile widziane portfolio) na adres promocja@wydawnictwojk.pl lub przez przycisk. Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Rekrutacja obejmuje 3 etapy:
Etap 1. Analiza CV.
Etap 2. Jeśli Twoje CV przejdzie do tego etapu, otrzymasz od nas mailowo zadanie rekrutacyjne. Jego wykonanie nie powinno zająć Ci więcej niż 2-3 godziny lub znacznie krócej, jeśli podobną realizację masz już w swoim portfolio. Zadanie nigdy nie zostanie przez nas wykorzystane w celach innych niż rekrutacja.
Etap 3. Jeśli zadanie spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię na rozmowę face to face lub online.
To ostatni etap rekrutacji. Po spotkaniu zaprosimy Cię do współpracy lub udzielimy feedbacku, dlaczego się na nią nie zdecydowaliśmy.
Mamy nadzieję zamknąć całą rekrutację do końca czerwca.
Rekomendowane oferty