Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca tytułów branżowych Wiadomości Handlowe, Franczyza w Handlu, Raport Restauratora i Wiadomości Kosmetyczne, organizator badań i kongresów poszukuje osób na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży produktów online.
- Pracować w firmie z ponad 20-letnią tradycją;
- Sprzedawać media i rozwijać się w branży wydawniczo-eventowej;
- Pracować z największymi w Polsce markami z obszarów FMCG & Beauty;
- A do tego lubisz pracować z ludźmi i czujesz do nich good vibe;
To ta praca może być dla Ciebie. Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu sprzedaży i pociągnie wraz z nami sprzedaż produktów cyfrowych.
- Pozyskiwanie nowych leadów sprzedażowych — praca na mailu i telefonie (nie jest to call center i nikogo nie przywiązujemy do słuchawki);
- Opracowywanie leadów sprzedażowych — pierwszy kontakt, przedstawienie oferty, umówienie spotkania;
- Sprzedaż produktów cyfrowych wydawnictwa — reklama bannerowa, newslettery, artykuły i rozbudowane kampanie.
- Odnotowywanie efektów pracy w systemie CRM;
- Doradzanie klientom w celu dobrania produktów odpowiadających ich potrzebom;
- Obsługa posprzedażowa klientów;
- Znajomość tematyki reklamy internetowej i związanych z nią pojęć (nie możesz spaść z krzesła jak usłyszysz zwrot “co to jest CPM”);
- Znajomość pakietu Google Workspace w stopniu umożliwiającym swobodną pracę (w szczególności Gmail, Google Drive i Google Sheets);
- Kultura osobista i swoboda wypowiedzi;
- Sumienność i dokładność;
- Odporność na stres (bo w sprzedaży zawsze jest on obecny);
- Mile widziane: doświadczenie w pracy z systemem CRM;
- Mile widziane języki obce;
- Komunikatywny język polski pozwalający na swobodną pracę w tym języku, zarówno w mowie, jak i w piśmie;
- Gotowość do pracy w biurze, po okresie próbnym możliwa praca w modelu hybrydowym;
- Stabilność zatrudnienia + premie za realizacje KPI.
- Ciekawą i rozwojową pracę, możliwość nawiązania wielu cennych kontaktów biznesowych, otrzaskania się z branżami wydawniczą, reklamową i retail;
- Przyjazny zespół i swobodną atmosferę pracy – pracujemy zdalnie lub z biura. Elastyczne godziny pracy nie oznaczają pracy w nadgodzinach. Na spotkanie z klientem dobrze byłoby ubrać się jak człowiek, ale na co dzień królują swetry!
- Praca z widokiem na największą na świecie flagę Polski (mamy biuro koło Arkadii).