koordynacja i wdrażanie kampanii reklamowych - Meta Ads,
udział w tworzeniu estymacji i media planów,
przygotowywanie raportów z danych w GA, paneli reklamowych,
bieżąca analiza ruchu i realizacji założonych celów w obszarze PPC,
optymalizacja i kreowanie nowych kampanii reklamowych w obszarze działań płatnych,
przygotowywanie kampanii, tworzenie prezentacji do raportów,
poszukiwanie niestandardowych form kampanii oraz nowych źródeł pozyskiwania ruchu.
Wymagania:
Nasze wymagania
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
praktyczna znajomość narzędzi i samodzielność w działaniach marketingowych z wykorzystaniem: Google Analitics (warunek konieczny), Google Tag Manager (mile widziane),
praktyczna znajomość kanałów Social Media: FB, Instagram, YouTube, LinkedIn (znajomość innych kanałów, np. TikTok, będzie atutem),
umiejętność wdrażania analityki i działań reklamowych,
samodzielność w zarządzaniu kampaniami płatnymi,
umiejętności analityczne, zbierania danych, a także wyciągania z nich odpowiednich wniosków,
umiejętność zarządzania projektami.
Oferujemy:
To oferujemy
stabilną pracę we Wrocławiu (praca stacjonarna),
przestrzeń do rozwoju i wprowadzania nowych pomysłów,