Twój zakres obowiązków
- ścisła współpraca z innymi działami (IT, kreatywna część marketingu itd.) w celu prowadzenia procesów automatyzacyjnych
- udział w projektowaniu i implementacji zautomatyzowanych scenariuszy komunikacji multikanałowej: e-mail, SMS, push
- opracowywanie reguł segmentacji klientów i użytkowników
- udział w planowaniu i współtworzeniu testów A/B i testów wielowymiarowych w zakresie kampanii automatycznych, e-mail marketingowych, a także rozwiązań customer journey i customer success.
Nasze wymagania
- doświadczenie w prowadzeniu zautomatyzowanych kampanii mail/sms/push/webpush
- umiejętność formułowania hipotez, analityczne zacięcie do ich weryfikowania.
- znajomość platformy HubSpot lub innych narzędzi automatyzacyjnych (Zapier, SALESmanago, Mailchimp/Freshmail lub inne narzędzia do wysyłki masowej itd.).
Mile widziane
- doświadczenie z podstawowymi założeniami CRO (Conversion Rate Optimization)
To oferujemy
- stabilną pracę w komfortowym biurze w centrum Wrocławia
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
- samodzielność w działaniu
Dodatkowe info
Praca: stacjonarna/ hybrydowa/ zdalna
Rodzaj umowy: umowa o pracę lub B2B