ścisła współpraca z innymi działami (IT, kreatywna część marketingu itd.) w celu prowadzenia procesów automatyzacyjnych
udział w projektowaniu i implementacji zautomatyzowanych scenariuszy komunikacji multikanałowej: e-mail, SMS, push
opracowywanie reguł segmentacji klientów i użytkowników
udział w planowaniu i współtworzeniu testów A/B i testów wielowymiarowych w zakresie kampanii automatycznych, e-mail marketingowych, a także rozwiązań customer journey i customer success.
Nasze wymagania
doświadczenie w prowadzeniu zautomatyzowanych kampanii mail/sms/push/webpush
umiejętność formułowania hipotez, analityczne zacięcie do ich weryfikowania.
znajomość platformy HubSpot lub innych narzędzi automatyzacyjnych (Zapier, SALESmanago, Mailchimp/Freshmail lub inne narzędzia do wysyłki masowej itd.).
Mile widziane
doświadczenie z podstawowymi założeniami CRO (Conversion Rate Optimization)
To oferujemy
stabilną pracę w komfortowym biurze w centrum Wrocławia
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności