Marketing Automation Specialist
Nowa
Marketing

Marketing Automation Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

kampanie push

email marketing

kampanie webpush

HubSpot

Zapier

SalesManago

mailchimp

Freshmail

Mile widziane

CRO

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • ścisła współpraca z innymi działami (IT, kreatywna część marketingu itd.) w celu prowadzenia procesów automatyzacyjnych
  • udział w projektowaniu i implementacji zautomatyzowanych scenariuszy komunikacji multikanałowej: e-mail, SMS, push
  • opracowywanie reguł segmentacji klientów i użytkowników
  • udział w planowaniu i współtworzeniu testów A/B i testów wielowymiarowych w zakresie kampanii automatycznych, e-mail marketingowych, a także rozwiązań customer journey i customer success.


Nasze wymagania

  • doświadczenie w prowadzeniu zautomatyzowanych kampanii mail/sms/push/webpush
  • umiejętność formułowania hipotez, analityczne zacięcie do ich weryfikowania.
  • znajomość platformy HubSpot lub innych narzędzi automatyzacyjnych (Zapier, SALESmanago, Mailchimp/Freshmail lub inne narzędzia do wysyłki masowej itd.).

Mile widziane

  • doświadczenie z podstawowymi założeniami CRO (Conversion Rate Optimization)


To oferujemy

  • stabilną pracę w komfortowym biurze w centrum Wrocławia
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • samodzielność w działaniu
  • przestrzeń do wprowadzania swoich pomysłów
  • dostęp do systemu kafeteryjnego