Wymagane umiejętności
digital marketing
research
social media
copywriting
marketing
content marketing
Opis stanowiska
Specjalista ds. komunikacji marketingowej
- realizacja projektów związanych z budowaniem relacji z Klientami ze szczególnym naciskiem na komunikację oraz weryfikację bieżących kwestii,
- monitorowanie aktywności użytkowników na portalach społecznościowych,
- identyfikowanie problemów i rekomendowanie rozwiązań wspierających komunikację z Klientami,
- social media listening, monitoring i analiza rynku,
- budowanie pozytywnego wizerunku uczelni i dbanie o jej dobre imię,
- moderacja profili marki w mediach społecznościowych,
- analiza skuteczności, optymalizowanie i rozwój prowadzonych działań,
- organizacja i przeprowadzanie działań marketingowych i wizerunkowych,
- współtworzenie akcji specjalnych i inicjatyw podejmowanych przez uczelnię
- doskonała znajomość zasad poprawnej polszczyzny, lekkie pióro, rozwinięte umiejętności komunikacyjne i redakcyjne,
- bardzo dobra znajomość funkcji popularnych kanałów społecznościowych,
- gotowość do pracy w weekendy,
- nastawienie na przewidywanie skutków podejmowanych działań i wyciąganie wniosków,
- bardzo dobra znajomość zasad marketingu internetowego, psychologicznych mechanizmów reklamy i strategii komunikacyjnych,
- rozwinięte umiejętności researchu oraz precyzyjnego i skutecznego wyszukiwania potrzebnych informacji,
- wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
- sumienność, samodzielność i zaangażowanie w powierzone zadania,
- rzetelność, dokładność oraz dbałość o szczegóły
Oferta dodana: 27.08.2025