Doradca Klienta w salonie stacjonarnym
Nowa
Praca w sklepie

Doradca Klienta w salonie stacjonarnym

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

sprzedaż

obsługa klienta

Opis stanowiska

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta: potrafisz skutecznie doradzać klientom, wykorzystując znajomość technik sprzedażowych.

  • Umiejętność pracy na celach: skutecznie realizujesz założone cele sprzedażowe i dążysz do ich przekraczania.

  • Geekostwo: jesteś geekiem technologicznym i w tematach, które dotyczą elektroniki czujesz się jak ryba w wodzie.

  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, lubisz pracę z ludźmi. Potrafisz pracować zarówno indywidualnie oraz zespołowo.

  • Customer Experience: zależy Ci na tym, aby budować pozytywne doświadczenia klientów. Wiesz, że klienci wybiorą naszą markę, jeśli będą nam ufać. I że musimy zrobić wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść.

  • Dobra organizacja i odporność na stres: umiesz nadawać priorytety zadaniom, potrafisz dobrze planować swoją pracę. Jesteś otwarty na zmiany - a u nas dużo się dzieje.

  • Poczucie humoru: masz duży dystans do siebie i kierujesz się zasadą „nic na sztywno”.

  • Wymiar pracy: jesteś gotów do pracy w systemie zmianowym (w tym weekendy).

  • Chęć rozwoju: chcesz się rozwijać i szukasz nowych wyzwań.


Twój zakres obowiązków

  • Obsługujesz klienta i pomagasz w wyborze najlepszego dla niego sprzętu.

  • Aktywnie sprzedajesz oraz realizujesz założone plany sprzedażowe.

  • Dbasz o ekspozycję i prezencję salonu.

  • Opiekujesz się towarem – od przyjęcia dostawy po wydanie go klientowi.

  • Przekazujesz wiedzę reszcie zespołu – pamiętaj, że gramy do jednej bramki.

  • Angażujesz się  w powierzone Ci zadania.

  • Obsługujesz narzędzia sprzedażowe oraz pakiet MS Office.


Czego się u nas nauczysz

  • Skutecznych technik negocjacji.

  • Profesjonalnej obsługi klienta.

  • Zasad aktywnej sprzedaży.

  • Organizacji pracy.

  • Rozwijania umiejętności interpersonalnych.

  • Rozumienia specyfikacji technicznej sprzętu.


Dlaczego warto do nas dołączyć 

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zgrany zespół handlowy. Stawiamy na współpracę – zawsze możemy na siebie liczyć.

  • Narzędzia i technologie: korzystamy z nowoczesnych narzędzie i technologii, aby ciągle się rozwijać.

  • Szkolenia: prowadzimy szkolenia w formie stacjonarnej i wyjazdowej przy współpracy z trenerami sprzedaży.

  • Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę.

Wymagania

Oczekujemy

Oferujemy