Projektujesz opakowania, instrukcje, znakowanie produktów i rozwijasz systemy identyfikacji wizualnej marek własnych grupy x-kom.
Projektujesz bannery, infografiki, grafiki do newsletterów i kampanii reklamowych.
Przygotowujesz projekty graficzne na strony internetowe spółek grupy x-kom oraz na profile w social media.
Ściśle współpracujesz z Brand Designerami w zakresie utrzymania spójności i wypracowanych standardów.
✅ Nasze oczekiwania:
Doświadczenie: masz minimum 3 lata doświadczenia jako graphic designer w agencjach reklamowych lub firmach produkcyjnych. Projektujesz opakowania, instrukcje, znakowanie produktów.
Świetne portfolio: możesz pochwalić się projektami, które są związane z systemami identyfikacji wizualnej i brandingiem.
Poczucie estetyki: masz wyjątkowy zmysł estetyczny i otwarty umysł. Cechuje cię nieszablonowe myślenie, bogata wyobraźnia i kreatywność.