Head of RTV
Nowa
Sprzedaż

Head of RTV

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

manager

zarządzanie zespołem

Retail

e-commerce

Opis stanowiska

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie: masz minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym oraz prowadzeniu kategorii produktowej w obszarze RTV. Dobrze znasz realia sprzedaży w retailu i e-commerce. Potrafisz opracowywać i wdrażać strategie cenowe i zakupowe oraz skutecznie rozwijać ofertę, mając na uwadze rentowność i konkurencyjność.
  • Zarządzanie zespołem: umiesz planować i organizować pracę zespołu – jasno komunikujesz cele, motywujesz i wspierasz rozwój swoich pracowników. Tworzysz środowisko pracy oparte na współpracy, dzieleniu się wiedzą i wzajemnym zaufaniu.
  • Relacje i negocjacje: z łatwością budujesz długofalowe relacje z partnerami biznesowymi. Negocjacje to Twoja mocna strona – potrafisz zadbać o warunki, które są korzystne i dla firmy, i dla kontrahenta. Jesteś aktywny w kontaktach z producentami i dystrybutorami.
  • Myślenie analityczne i strategiczne: nie tylko analizujesz dane – potrafisz też przekuć je w konkretne działania. Śledzisz trendy rynkowe, rozumiesz dynamikę konkurencji i wiesz, jak reagować na zmiany. Tworzysz strategie, które są dopasowane do rzeczywistości i mają realny wpływ na sprzedaż.
  • Komunikacja: masz rozwinięte umiejętności interpersonalne. Potrafisz jasno i skutecznie przekazywać informacje, udzielać feedbacku i słuchać innych. Wiesz, że dobra komunikacja to nie tylko mówienie, ale też zrozumienie potrzeb zespołu i partnerów. 

 

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowujesz plany sprzedażowe oraz zakupowe, a następnie koordynujesz i monitorujesz ich realizację.
  • Tworzysz i rozwijasz ofertę handlową oraz standardy sprzedażowe. Dbasz o ich właściwe wdrożenie.
  • Negocjujesz warunki handlowe.
  • Zapewniasz prawidłowe relacje ze strategicznymi klientami i kontrahentami.
  • Bierzesz udział w wydarzeniach branżowych i spotkaniach z producentami.
  • Jesteś na bieżąco z trendami i sytuacją rynkową (aktualne trendy sprzedażowe, analiza konkurencji).
  • Zapewniasz sprawozdawczość sprzedażową, współpracujesz z zarządem firmy i działami wspierającymi (kontroling, finanse).
  • Proponujesz działania mające na celu zwiększenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
  • Odpowiadasz za organizację pracy zespołu, monitorujesz realizację zadań i wspierasz rozwój kompetencji pracowników – udzielasz regularnego feedbacku, inicjujesz działania rozwojowe oraz wspierasz zespół w codziennych wyzwaniach.
  • Dbasz o pozytywny wizerunek firmy oraz spółek powiązanych z grupą. 

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost. 
  • Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Wrocław, Częstochowa, Warszawa.
  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.

Rekomendowane oferty

Trener Produktowy AGD

Nowa
Amica Group
Poznań
materiały szkoleniowe
Znajomość produktu
programy szkoleniowe
Nowa

Handlowiec/Account Manager

Nowa
Cooling Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Analiza Danych
Microsoft Office Excel
akcesoria komputerowe
Nowa