Nasze oczekiwania
-
Doświadczenie: posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B pracując z dużymi klientami (Enterprise & Upper Mid-Market) i/lub administracji publicznej.
-
Znajomość specyfiki sektora Large and Public: Znasz specyfikę zamówień publicznych, procedur przetargowych i cyklu decyzyjnego w dużych organizacjach.
-
Skuteczność w działaniu: potrafisz działać nieszablonowo, koncentrujesz się na osiągnięciu celu. Towarzyszy ci wysoki poziom motywacji i zaangażowania.
-
Negocjacje: Sprawnie prowadzisz rozmowy na najwyższym szczeblu – negocjujesz warunki handlowe z zarządami oraz dyrektorami zakupów i operacji.
-
Analityczne i strategiczne myślenie: Umiesz ocenić potencjał klienta, analizować dane sprzedażowe i podejmować decyzje, które przynoszą realne efekty.
-
Proaktywność i samodzielność: Nie czekasz, aż okazja sama się pojawi – tworzysz je. Potrafisz działać niezależnie i skutecznie realizować cele.
-
Komunikatywność i współpraca międzydziałowa: cechuje cię wysoki poziom komunikatywności, wiesz co jest najważniejsze w komunikacji, potrafisz dopasować sposób komunikacji do odbiorcy. Umiejętnie nawiązujesz kontakty z osobami na różnych szczeblach organizacji.
-
Orientacja na klienta: wiesz jak badać i analizować potrzeby klientów biznesowych. Budujesz długofalowe, oparte na zaufaniu i jakościowej obsłudze relacje z klientem. Masz elastyczne podejście, dopasowujesz styl komunikacji do preferencji klienta i sytuacji. Dbasz o dobry CX.
-
Znajomość rynku: Dobrze odnajdujesz się w świecie IT, technologii lub elektroniki użytkowej – jeśli masz doświadczenie w tych branżach, będzie to dużym atutem.
Twój zakres obowiązków
- Odpowiadasz za aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój współpracy z dużymi przedsiębiorstwami i sektorem publicznym.
- Identyfikujesz szanse sprzedażowe. Prowadzisz efektywny research, skutecznie definiujesz potencjalnych klientów z sektora Large and Public.
- Badasz potrzeby i oczekiwania klientów, w tym celu: zbierasz informacje o strukturze organizacji klienta, budżetach, procedurach zakupowych i procesach decyzyjnych. Budujesz relacje z różnymi interesariuszami po stronie klienta (dział IT, administracja, finanse, zakupy).
- Wspierasz przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, rozwiązań dostosowanych do sektora publicznego.
- Tworzysz partnerskie relacje z klientami, rozwiązujesz potencjalne problemy, tworzysz jak najwięcej rozwiązań będących wartością dodaną we współpracy, dbasz o regularny kontakt z klientem, prowadzisz regularne spotkania.
- Wdrażasz modele zakupowe - umowy ramowe, abonamenty, leasingi.
- Jesteś pierwszą linią kontaktu dla klienta, udzielasz informacji, negocjujesz, ustalasz warunki współprace, tworzysz i prezentujesz spersonalizowaną ofertę.
- Współpracujesz z vendorami i producentami, definiując kształt oferty dla klienta.
- Realizujesz cele sprzedażowe, budujesz pozytywny i spójny wizerunek firmy.
- Koordynujesz proces sprzedażowy, dbasz o terminowość realizacji zamówień.
- Tworzysz raporty odnośnie działań prospectingowych i postępów w lejku sprzedażowym.
- Monitorujesz trendy i regulacje prawne w sektorze publicznym i korporacyjnym.
Dlaczego warto do nas dołączyć
-
Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
-
Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
-
Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
-
Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
-
Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Częstochowa lub Warszawa.
-
Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.