Doświadczenie: posiadasz kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B. Masz na swoim koncie wiele zakończonych sukcesem transakcji i rozbudowaną sieć kontaktów. Stosujesz techniki sprzedażowe i dobierasz je indywidualnie do klientów i sytuacji.
Wiedza branżowa: znasz branżę retail i e-commerce oraz rynek RTV, AGD, elektronika,
Negocjacje i budowanie relacji: skutecznie negocjujesz, zachowując dobre, długofalowe relacje biznesowe. Wiesz, w jaki sposób zadbać o kontakt z klientem, tak aby budować długotrwała współpracę. Dbasz o całokształt procesów związanych z profesjonalną obsługą kluczowych klientów.
Proaktywna postawa i orientacja na wynik: Masz nastawienie na osiąganie wyników. Cechuje cię proaktywne podejście do realizacji celów biznesowych.
Komunikatywność: jesteś osobą komunikatywną, czyli potrafisz słuchać i wyciągać wnioski. Wiesz, jak właściwie dobierać styl komunikacji, zgodnie z typologią klienta.
Samodzielność i dobra organizacja pracy: potrafisz doskonale zaplanować swój dzień pracy, odpowiednio nadajesz priorytety, nie masz problemu z podejmowaniem decyzji, wiesz co to ownership, bierzesz odpowiedzialność za terminowość i jakość wykonywanych zadań.
Twój zakres obowiązków
Dbasz o dobre relacje z obecnymi klientami: regularnie się z nimi kontaktujesz i badasz ich aktualne potrzeby. Dostosowujesz swoje działania do ich indywidualnych preferencji.
Aktywnie pozyskujesz zamówienia i kreujesz potrzeby zakupowe. Przygotowujesz oferty dla klientów i ustalasz ceny. Negocjujesz warunki współpracy.
Samodzielnie planujesz swoje działania i podejmujesz inicjatywę.
Pozyskujesz nowych klientów kluczowych. Szukasz ich w bazie i wśród klientów indywidualnych, którzy się z Tobą kontaktowali. Określasz potencjał klientów.
Szukasz klientów spoza bazy, którzy mają wysoki potencjał i z którymi warto podjąć współpracę.
Organizujesz i prowadzisz spotkania z F2F z klientami w centrali oraz w siedzibie klienta.
Odpowiadasz za prawidłowy przebieg działań związanych z przejściem klientów indywidualnych na klientów kluczowych – zgodnie z określonymi zasadami.
Przyjmujesz wnioski kredytowe i wstępnie je weryfikujesz. Sprawdzasz dane klientów i ich możliwości finansowe.
Prowadzisz dokumentację kredytową.
Przygotowujesz prognozy sprzedaży w krótkim i długim okresie i
Realizujesz zdefiniowane w ramach strategii sprzedażowej KPI.
Monitorujesz realizacje zamówień do klientów.
Ewidencjonujesz zamówienia, które są finansowane kredytem.
Weryfikujesz – wspólnie z działem rozliczeń i dyrektorem Działu biznes – aktualne salda kredytowe klientów.
Dlaczego warto do nas dołączyć
Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Częstochowa, Wrocław.
Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.