Wymagane umiejętności
łatwość nawiązywania kontaktów
talent acquisition
rekrutacja
HR
Opis stanowiska
Nasze oczekiwania
-
Doświadczenie: masz minimum 3 lata doświadczenia w obszarze Talent Acquisition, a Twoja rola obejmowała diagnozowanie potrzeb biznesowych i przekładanie ich na wymagania kompetencyjne. Wiesz, czym są luki kompetencyjne i potrafisz je identyfikować. Masz doświadczenie w planowaniu długofalowych strategii rekrutacyjnych i wiesz, że skuteczny TA to nie tylko szybkie zamykanie wakatów, ale też przygotowanie organizacji na przyszłe wyzwania.
-
Wiedza: znasz narzędzia i metody oceny kompetencji - wywiady behawioralne, testy, case study czy AC/DC. Wiesz jak analizować dane rekrutacyjne.
-
Umiejętności: potrafisz analizować dane i wyciągać wnioski, a następnie przekładać je na konkretne usprawnienia. Świetnie organizujesz swoją pracę, prowadzisz kilka procesów równolegle. Umiesz wyciągać wnioski z KPI i rekomendować zmiany w procesach, które realnie wpływają na efektywność i Candidate Experience. Projektujesz i przeprowadzasz świetne sesje AC/DC, dostarczasz jakościowe raporty rozwojowe.
-
Proaktywność: zauważasz, co można usprawnić, wprowadzasz rozwiązania, które realnie poprawiają procesy, nie tylko w obszarze HR ale również we współpracy z Hiring Managerami.
-
Komunikacja: jesteś osobą otwartą, komunikatywną, o nieszablonowym sposobie myślenia – lubimy rozmawiać i bardzo ważna jest dla nas atmosfera współpracy. Jesteś osobą otwartą, masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, z łatwością budujesz relacje na wszystkich poziomach organizacji.
-
Pasja i rozwój: HR to Twój żywioł – śledzisz trendy, znasz nowinki, szukasz inspiracji. Jesteś geekiem, ciągle się rozwijasz i zastanawiasz się, jak zrobić coś lepiej.
-
Poczucie humoru: masz duży dystans do siebie i kierujesz się zasadą „nic na sztywno” – tacy właśnie jesteśmy.
Twój zakres obowiązków
- Współpracujesz z Hiring Managerami przy określaniu wymagań i wspierasz ich w podejmowaniu decyzji rekrutacyjnych.
- Współpracujesz z HRBP przy tworzeniu długofalowych planów rekrutacyjnych, rozwoju zespołów i wdrażaniu inicjatyw talentowych.
- Prowadzisz kompleksowe procesy rekrutacyjne - od planowania i definiowania kompetencji, przez selekcję i rozmowy z kandydatami, aż po rekomendowanie usprawnień w procesach i narzędziach.
- Korzystasz z różnych narzędzi oceny kompetencji – wywiadów behawioralnych, testów, case study czy AC/DC.
- Projektujesz i realizujesz sesje AC/DC. Przygotowujesz materiały i raporty rozwojowe.
- Budujesz i rozwijasz pipeline’y talentów w kluczowych obszarach biznesowych.
- Dbasz o świetne Candidate Experience, budujesz pozytywne doświadczenia kandydatów poprzez transparentną komunikację na każdym etapie.
- Analizujesz dane i wskaźniki rekrutacyjne, przygotowujesz raporty oraz rekomendujesz strategiczne zmiany.
- Wspierasz proces onboardingu nowych pracowników, doradzając w zakresie najlepszych praktyk.
- Współpracujesz z obszarem Employer Brandingu przy kampaniach rekrutacyjnych i działaniach promujących markę pracodawcy.
- Utrzymujesz relacje z agencjami rekrutacyjnymi i zewnętrznymi dostawcami.
Dlaczego warto do nas dołączyć
-
Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
-
Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
-
Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
-
Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
-
Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Częstochowa lub Kraków.
-
Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
Oferta dodana: 08.09.2025