Strzegomska 236A, Wrocław
XO MEDIA sp. z o. o.
Szukasz miejsca, w którym możesz rozwijać się pracując nad ciekawymi projektami, a kampanie reklamowe nie mają przed Tobą tajemnic? To świetnie się składa, bo my szukamy lidera/ki Działu Online. 👩💻👨💻 Jeśli wiesz, że Performance Marketing to nie występ artystyczny, kampanie online masz w małym palcu i świetnie radzisz sobie w zarządzaniu zespołem, to może właśnie Ciebie szukamy! 👇
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
❌ Zarządzanie kampaniami reklamowymi: wdrażanie i optymalizowanie kampanii Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads i TikToka Ads.
⭕ Analizowanie danych i raportowanie podjętych działań, wykorzystując Google Analytics, Excel’a, Looker Studio lub inne narzędzia. 📈
❌ Zarządzanie budżetem reklamowym i przygotowywanie mediaplanów to dla Ciebie chleb powszedni, tak jak podstawowa obsługa stron www (opartych o CMS WordPressa).
⭕ Zarządzanie zespołem: rozwój pracowników, dbanie o dobrą komunikację i atmosferę w zespole, przekazywanie feedbacku, delegowanie zadań, rozliczanie członków zespołu z powierzonych obowiązków.
❌ Zarządzanie projektami z obszaru Performance Marketingu, voicebotów AI i tworzenia stron www: przygotowywanie harmonogramów, a potem monitorowanie i analizowanie ich realizacji.
⭕ Kontakt z klientem: umiesz poprowadzić spotkanie, zaprezentować koncepcję kampanii, a także wyjaśnić klientowi, że CTR to nie ten przycisk po lewej stronie na klawiaturze. 🤝
❌ Wdrażanie automatyzacji za pomocą narzędzi takich jak Make.
⭕ Koordynacja działań z innymi działami agencji i zewnętrznymi dostawcami: pracujemy w zespołach projektowych, które składają się ze specjalistów ds. marketingu, grafików oraz PMów, dlatego kluczowy dla nas jest sprawny przepływ informacji między zespołami.
❌ Będziesz częścią zespołu, który w pełni rozumie wagę analizy danych i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do maksymalizacji wyników kampanii. 💪
TE UMIEJĘTNOŚCI PRZYDADZĄ CI SIĘ W PRACY:
❌ Masz minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
⭕ Google Analytics, Looker studio, Google Tag Manager (GTM), Meta Ads Manager, Business Manager Facebooka, Google Search Console – te narzędzia znasz jak własną kieszeń.
❌ Masz doświadczenie w prowadzaniu kampanii na TikToku i LinkedIn.
⭕ Analizujesz dane, umiesz wyciągać z nich wnioski i na podstawie tego rekomendować działania reklamowe.
❌ Organizacja pracy własnej i zespołu oraz zarządzanie projektami.
⭕ Potrafisz dobrać odpowiednie KPI do swoich działań, monitorować je i wyciągać na ich podstawie wnioski.
❌ Znasz dobrze angielski i nie boisz się prowadzić rozmów w tym języku.
⭕ Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Świetnie, korzystamy z niego na co dzień.
❌ Rozumiesz, że jak jest deadline, to należy się go trzymać. 📅
⭕ Komunikacja nie tylko w teorii, ale także w praktyce – potrafisz grać zespołowo oraz dawać i odbierać feedback.
❌ Umiesz pracować nad wieloma projektami jednocześnie.
⭕ W pracy cechuje Cię duża samodzielność i odpowiedzialność za działania.
❌ Śledzisz trendy i chcesz zaproponować klientowi nowe narzędzie, z którego jeszcze nie korzystał? Świetnie! Liczymy na Twoje doświadczenie, wiedzę i działanie poza schematami!
⭕ Interesujesz się nowymi technologiami, sztuczną inteligencją i masz wiedzę o voicebotach AI? Super, to Twój dodatkowy atut!
TO OFERUJEMY:
👉 Wolisz B2B czy umowę o pracę? Wybór należy do Ciebie.
👉 Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport, bo wiemy, że selfcare to podstawa.
👉 Potrzebujesz jakiegoś szkolenia albo chcesz wziąć udział w konferencji branżowej? Żaden problem! Mamy też biblioteczkę firmową, którą na bieżąco uzupełniamy. 📚
👉 Nie ma u nas dress codu ani korpomowy. 🙅♀️🙅♂️
👉 Oferujemy Ci również zapas YerbaMate o różnych smakach, abyś miał/a energię na cały dzień.
👉 Praca w XO to praca hybrydowa (jeden dzień pracy zdalnej w tygodniu), a biuro mamy przy ul. Strzegomskiej 236A we Wrocławiu.