Performance Marketing Specialist / PPC Specialist
plac Porozumienia Gdańskiego 1, Gdańsk
Yetiz Interactive
Jesteśmy młodym, blisko 30-osobowym, kreatywnym zespołem, który ponad wszystko ceni sobie przyjacielską atmosferę w pracy. Kręci nas konwersja i formułowanie strategii komunikacji, które pozwolą ją osiągać. Online marketing to nasza pasja i praca. W Yetiz Interactive digital równa się real, a online marketing to nieograniczona twórcza przestrzeń.
Zajmujemy się marketingiem 360 - od strategii komunikacji i UX, przez digital i video marketing, kampanie wizerunkowe, content i social media, po serwisy www i e-commerce. Tworzymy zintegrowane działania dla takich marek jak: Ziaja, Porta, iDream, ERGO Hestia, Stena Line, Fit Kalorie i wielu innych. Jesteśmy członkiem IAB Polska i Google Premium Partnerem.
Pasjonujesz się reklamą online? Pracowałeś/aś samodzielnie w różnych systemach reklamowych na znaczących budżetach?
Szukamy specjalistów ds digital marketingu, którzy dobrze znają ekosystemy reklamowe Google Ads lub Meta Ads i potrafią samodzielnie prowadzić konto reklamowe dla klienta biorąc pełną odpowiedzialność za realizację celów marketingowych.
Czym będziesz się zajmował(a) w Yetiz?
planowaniem, konfiguracją i optymalizacją kampanii Google Ads, Meta Ads i w innych systemach reklamowych (media społecznościowe, programmatic) - w zależności od potrzeb oraz Twojego doświadczenia
doborem kreacji i pomocą w tworzeniu treści do reklam w internecie
nadzorowaniem realizacji celów kampanii i kluczowych KPI, testowaniem nowych ustawień i przedstawianiem rekomendacji
poszukiwaniem grup docelowych, które mają największe szanse na konwersję
analizą wyników, wnioskowaniem na podstawie gromadzonych danych w Google Analytics i systemach reklamowych
przygotowywaniem raportów z prowadzonych działań
Czego oczekujemy:
co najmniej 2-letniego doświadczenia w obsłudze kampanii w systemach PPC i real time bidding
bardzo dobrej lub dobrej znajomości 2 platform reklamowych - Google Ads i Meta Ads
gotowości do nauki obsługi nowych systemów reklamowych, takich jak programmatic lub marketing automation
umiejętności analizy danych i wnioskowania na podstawie liczb, ‘czytania’ wykresów,
wyczucia marketingowego pozwalającego szybko określić potencjał nowych kampanii
znajomości rynku reklamy online, ecommerce
nastawienia na ciągły rozwój, wykorzystywanie AI w codziennej pracy, poznawania nowych narzędzi, technologii, mediów, testowanie
umiejętności współpracy z innymi działami
certyfikaty Google Ads, Meta Blueprint (mile widziane), Google Analytics
Co oferujemy (poza wypłatą)?
pracę w ambitnym, zgranym zespole otwartym na dzielenie się wiedzą,
udział w ciekawych projektach digitalowych, w tym dla znanych marek,
nieformalną atmosferę i elastyczne godziny pracy,
biuro w centrum Gdańska, na terenie Stoczni Cesarskiej,
współpracę na podstawie umowy o pracę lub B2B,
dodatkową premię uzależnioną od wyników Twojej pracy,
dofinansowanie karty Multisport i ubezpieczenia, Polmed,
możliwość stałego rozwoju (w tym indywidualny budżet szkoleniowy) i zdobywania certyfikatów,
dostęp do najnowszych narzędzi marketingu,
piłkarzyki, pizzowe czwartki
hybrydowy model pracy łączący najlepsze cechy obu światów (3 dni w biurze, dwa dni zdalne)
Przyślij swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chciał(a)byś z nami pracować. W tytule maila prosimy o wpisanie nazwy stanowiska. Wybrane osoby poprosimy o zdalne wykonanie zadania przed zaproszeniem na rozmowę w naszym biurze.