Yokaba to polska marka kosmetyczna, która łączy pasję do pielęgnacji z odpowiedzialnością za środowisko. Specjalizujemy się w tworzeniu profesjonalnych, wegańskich produktów do stylizacji paznokci oraz pielęgnacji dłoni i stóp. Nasze formuły opierają się na naturalnych składnikach, są dermatologicznie testowane i wolne od okrucieństwa – certyfikowane jako #crueltyfree.
W Yokaba wierzymy, że prawdziwe piękno pochodzi z natury i nie wymaga kompromisów. Dlatego tworzymy kosmetyki, które są zarówno skuteczne, jak i bezpieczne dla zdrowia i planety. Nasze produkty są przyjazne dla osób z alergiami i wrażliwą skórą, a ich opakowania są zaprojektowane z myślą o minimalizowaniu wpływu na środowisko.
Zakres obowiązków:
- Kreowanie warstwy symbolicznej marki, budującej empatię, przyjemność, zaangażowanie i sens dla klientów
- Projektowanie wyrazistej, atrakcyjnej i unikalnej tożsamości marki, dostosowanej do potrzeb klientów
- Generowanie popytu w kanałach social media i internecie, głównie na rynku B2C
- Wdrażanie pomysłów growth hackingowych zwiększających efektywność działań marketingowych
- Projektowanie i dostarczanie spójnego i pozytywnego doświadczenia klienta (customer experience)
- Znajomość fundamentów marketingu: segmentacja TG, definiowanie problemu, propozycja wartości (VP), wartość symboliczna marki, strategia wejścia na rynek (GTM)
- Praca w oparciu o dane (data driven marketing) i analizę wyników kampanii
- Współpraca z zespołem: grafikami, deweloperami produktowymi, działem sprzedaży oraz kierownikiem ds. instruktorek produktowych
- Koordynacja współpracy z klientami zewnętrznymi: agencjami marketingowymi, influencerami
- Organizacja i udział w targach branżowych oraz spotkaniach z klientami
- Śledzenie najnowszych trendów i narzędzi marketingowych oraz ich implementacja
- Dbanie o spójność komunikacji marki
Wymagania:
- Udokumentowane sukcesy w marketingu i sprzedaży B2B i B2C, zwłaszcza w branży kosmetycznej, z udokumentowanym wzrostem sprzedaży o min. 50% rok do roku
- Doświadczenie w nawiązywaniu i utrzymywaniu współpracy z influencerami
- Kreatywność w budowaniu unikalności marki i angażujących kampanii marketingowych
- Umiejętność pracy zespołowej oraz komunikacji z różnymi interesariuszami
- Silna orientacja na dane i efektywność prowadzonych działań
- Znajomość narzędzi i technik growth hackingu
- Doświadczenie w branży kosmetycznej lub pokrewnej
- Gotowość do podróży służbowych na targi i spotkania
Benefity
-
Zakupy produktów w cenach pracowniczych – możliwość nabywania naszych produktów ze specjalnym rabatem dla pracowników
-
Elastyczne godziny pracy – możliwość dostosowania czasu pracy do Twoich potrzeb (w ramach możliwości organizacyjnych)
-
Rozwój kompetencji – udział w targach i konferencjach branżowych
-
Elastyczność formy zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę lub B2B