Onboarding Manager (she/he/they)
Stanisława Matyi 8, Poznań +1 Lokalizacja
Żabka Polska sp. z o.o.
W Grupie Żabka wierzymy, że pierwszy dzień w pracy to coś więcej niż podpisanie dokumentów. To początek międzynarodowej podróży, która kształtuje nasze zaangażowanie i poczucie, że jesteśmy we właściwym miejscu. Poszukujemy osoby, która wprowadzi nasz Program Onboardingowy na nowy poziom, zbuduje razem z nami międzynarodowe standardy, wdroży AI, wprowadzi nowe mierniki efektywności oraz połączy nasz rozwój międzynarodowy z unikalnym charakterem działania w Polsce.
Twój wpływ i zadania
Opracowanie i wdrożenie międzynarodowej strategii onboardingu, która odpowiada na bieżące i przyszłe potrzeby Grupy Żabka, zapewniając spójne i angażujące doświadczenie dla nowych pracowników i współpracowników niezależnie od miejsca pracy.
Automatyzacja i digitalizacja procesu międzynarodowego onboardingu przy wsparciu systemu SAP Success Factors i innych narzędzi. Naszą ambicją jest wysoki poziom automatyzacji w procesie.
Projektowanie programów, które wspierają transfer wiedzy w ramach pre-boardingu, onboardingu i re-boardingu — tak, by nowi członkowie zespołów mogli szybko przejąć wiedzę, podnieść kompetencje i poznać narzędzia niezbędne do działania i odnoszenia sukcesu w nowej roli.
Tworzenie środowiska, w którym budowanie relacji i poczucia przynależności jest naturalną częścią pierwszych dni w firmie. Wprowadzanie konkretnych mechanizmów i rozwiązań w tym zakresie.
Współpraca z managerami, HR i zespołami operacyjnymi w Polsce i za granicą w celu zapewnienia najwyższych standardów wdrożenia pracowników
Analizowanie efektywności wdrożeń, satysfakcji pracowników i współpracowników oraz managerów z procesu wdrożenia oraz wprowadzanie rozwiązań, które wyprzedzają potrzeby biznesu. Praca z wynikami ankiet onboardingowych opartych na modelu 4C.
Wsparcie budowania kultury organizacyjnej opartej na otwartości, zaufaniu i zaangażowaniu od pierwszego kontaktu z firmą.
Czego od Ciebie potrzebujemy
Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze zarzadzania onboardingiem w międzynarodowych strukturach, w tym w projektowaniu i realizacji procesów wdrożenia w dużych, dynamicznych i złożonych firmach.
Znajomości języka angielskiego na poziomie min. C1 — będziesz pracować w międzynarodowym środowisku.
Gotowości do podróży służbowych.
Doświadczenia w pracy w międzynarodowych strukturach.
Kreatywnego podejścia i odwagi w proponowaniu innowacyjnych rozwiązań.
Doświadczenia w pracy projektowej, także w obszarze międzykulturowym.
Umiejętności łączenia perspektywy strategicznej z operacyjną skutecznością.
Bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji komunikacyjnych, które pomogą Ci budować relację między ludźmi i kulturami.
Co oferujemy
Rozwój w Grupie, która jest nr 1 w convenience w Europie Środkowo-Wschodniej
Dynamiczne środowisko pracy i możliwość rozwoju w ramach projektów i innowacji
Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta sportowa, nauka języków, wsparcie psychologiczne i prawnicze, ubezpieczenie grupowe oraz inne)
Duża autonomia w działaniu, proponowaniu i wdrażaniu rozwiązań
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Rozpoczęcie pracy między 6:00 a 9:00, praca hybrydowa — 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie w tygodniu
Atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze, możliwość uzyskania premii rocznej, cyklicznie przeprowadzany proces podwyżkowy)
Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, która każdego dnia odpowiada na potrzeby milionów Klientów. Przez ponad 26 lat obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 10 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café. W Polsce jest już prawie 10 000 franczyzobiorców Żabki i każdego dnia dołączają nowi. Żabka i każdego dołączają nowi. Skorzystaj ze sprawdzonego modelu biznesowego!
Onboarding Manager (she/he/they)
Onboarding Manager (she/he/they)
Stanisława Matyi 8, Poznań
Żabka Polska sp. z o.o.