Project Manager
Project Manager (she/he/they)
Twój zakres obowiązków
Samodzielne kierowanie projektem we wszystkich fazach jego realizacji
Koordynowanie i nadzór nad zespołem projektowym – biznes i IT
Nadzór nad pracami analitycznymi
Zarządzanie współpracą z dostawcami zewnętrznymi oraz ryzykiem w projekcie
Prowadzenie dokumentacji projektowej
Raportowanie postępów prac zgodnie z obowiązującymi standardami
Zarządzanie budżetem
Współtworzenie efektywnych procesów zarządzania projektami w organizacji
Nasze wymagania
Min.3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów, w tym z obszaru IT
Doświadczenie w zakresie prowadzenia złożonych inicjatyw ogólnoorganizacyjnych
Doświadczenie w prowadzaniu projektów w metodologii Waterfall, Agile i hybrydowej
Doświadczenie w budowaniu struktur projektowych, w tym komitetów sterujących na poziomie zarządu
Umiejętność analizy i wyciągania wniosków.
Dobra organizacja pracy własnej – samodzielność, dokładność
Kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, relacyjność i otwartość
Znajomość narzędzi Jira, Confluence
Język angielski w stopniu komunikatywnym
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony 18 miesięcy (brak okresu próbnego)
Praca z ludźmi z szerokiego przekroju biznesowego
Rozwój w dynamicznej organizacji zorientowanej implementację najnowszych rozwiązań technologicznych
Praca hybrydowa – 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie w tygodniu
Rozpoczęcie pracy między 7:00 a 9:00
Atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze, możliwość uzyskania premii rocznej, cyklicznie przeprowadzany proces podwyżkowy)
Project Manager
Project Manager