analizowanie dokumentacji projektowej lub opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót wynikających z inwentaryzacji i wymogów Zamawiającego w zakresie obiektów przemysłowych, kubaturowych,
ustalanie i uzgadnianie danych technicznych, technologicznych, organizacyjnych nieokreślonych w dokumentacji projektowej, a mających wpływ na wysokość ponoszonych kosztów przy realizacji robót budowlanych,
rozsyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców, dokonywanie wyboru najkorzystniejszej cenowo i zakresowo oferty podwykonawcy / dostawcy / usługodawcy,
formułowanie pytań dotyczących dokumentacji technicznej do inwestorów,
przygotowywanie wycen do przetargów, aktualizację baz danych,
samodzielne wykonanie przedmiarów do wycen na podstawie dokumentacji projektowej,
sprawdzanie opracowanych kalkulacji podwykonawców na etapie przygotowania ofert,
rozwijanie wewnętrznych procesów i procedur zgodnie z kierunkiem całej firmy,
przygotowywanie kosztorysów.
U nas znajdziesz:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w spółce należącej do dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej o ugruntowanej pozycji rynkowej,
wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń,
udział w ciekawych projektach w zakresie branży przemysłowej,
możliwość rozwoju zawodowego,
pakiet świadczeń socjalnych, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, system kafeteryjny.