Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
Port Gdańsk jest najszybciej rozwijającym się portem europejskim ostatniej dekady. Zajmuje pierwsze miejsce na Bałtyku w przeładunkach kontenerów.
Na stanowisku Menedżera Klienta będziesz odpowiadać za:
Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie istniejącego portfela.
Budowanie trwałych relacji biznesowych i dbanie o wysoki poziom obsługi.
Kompleksową obsługę handlową — od pierwszego k12ontaktu po finalizację umowy.
Negocjowanie warunków współpracy i umów.
Monitorowanie realizacji kontraktów.
Analizę rynku i raportowanie działań sprzedażowych.
Oczkujemy od Ciebie:
Wykształcenia wyższego.
Przynajmniej pięciu lat doświadczenia zawodowego w gospodarce morskiej.
Znajomości języka angielskiego na poziomie C1 - umożliwiającym prowadzenie negocjacji handlowych.
Czynnego prawa jazdy kat. B.
Gotowości do podróży służbowych oraz zmiennych godzin pracy.
Komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, wysokiej kultury osobistej.
Rozwiniętych umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych.
Samodzielności, inicjatywy i umiejętności pracy w zespole.
Mile widziane:
Znajomość drugiego języka obcego na poziomie min. B2.
Profil poszukiwanego Kandydata/ Kandydatki:
Szukamy Menadżera Klienta, który rozumie, że sprzedaż to relacja oparta na zaufaniu. Jeśli potrafisz skutecznie negocjować, dobrze organizujesz swoją pracę i z łatwością budujesz długofalowe partnerstwa biznesowe — jesteś osobą, której szukamy. U nas Twoja inicjatywa i elastyczność mają realny wpływ na rozwój i sukces Spółki.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty