Performance Marketing Specialist (B2C) z doświadczeniem w CRO.
⭐️ Program Budowy Sylwetki Hollywood to jeden z największych programów dietetyczno-treningowych w Polsce, który został stworzony w 2019 roku. Naszą misją jest zmiana życia kobiet poprzez zakorzenienie zdrowych nawyków i doprowadzenie do ostatecznej metamorfozy sylwetki.
Poszukujemy doświadczonego Performance Marketing Specialist, który będzie wdrażał i monitorował strategię marketingową firmy poprzez rezerwację rozmów sprzedażowych (call funnels).
⭐️ Dlaczego warto dołączyć do naszego Zespołu?
- Będziesz zarządzać budżetem 1,5 - 2 mln rocznie na kampaniach reklamowych.
- Jasny cel: obniżenie CAC i skalowanie kampanii.
- Nie jesteśmy agencją, ani startupem. Mamy bardzo rozpoznawalny brand, tysiące zadowolonych klientek.
⭐️ Twoja rola:
- rezerwowanie rozmów sprzedażowych przez call funnels,
- planowanie, monitorowanie kampanii reklamowych w kanałach Google, Metą, TikTok dostarczając spostrzeżeń, które pomagają osiągnąć optymalną wydajność i zwrot z inwestycji,
- analizowanie danych za pomocą GA, Hotjar, GTM,
- codzienne testowanie hooków, formatów, landingów i customer journeys,
- tworzysz i egzekwujesz roadmapę CRO z jasnym celem: więcej konwersji, mniej klików w próżnię.
- projektowanie lead magnets, call funnels (dodatkowo oferujemy wsparcie programistyczne),
- współpraca z zespołem marketingu i sprzedaży.
⭐️ Najważniejszy cel:
Zwiększanie liczby zarezerwowanych rozmów sprzedażowych przy jednoczesnym obniżeniu CAC i wzroście ROAS.
Ważne:
Szukamy osoby z bogatym doświadczeniem zawodowym, która już spotkała się z wyzwaniami podobnymi do tych, które oferuje nasza firma. Idealny kandydat to ktoś, kto 'był w podobnej sytuacji i poradził sobie z nią', ktoś, kto ma praktyczne doświadczenie i sukcesy na koncie, a teraz jest gotowy wykorzystać je u nas.
❌ Nie aplikuj, jeżeli:
- Dopiero się uczysz (poszukujemy osoby z bogatym doświadczeniem)
- Szukasz świętego spokoju
- Szukasz roli, w której tylko planujesz, a nie wykonujesz
- Nie lubisz rozliczać się za efekty
⭐️ Wymagania:
- świetna znajomość narzędzi Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads, Google Tag Manager, Google Analytics 4 - warunek konieczny
- min. 3 lata doświadczenia w marketingu internetowym
- Zarządzanie budżetem reklamowym na poziomie minimum 200 tysięcy rocznie
- proaktywność i samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność korzystania z narzędzi analitycznych
- analiza customer journey
- umiejętność korzystania z narzędzi AI
⭐️ Oferujemy:
- premię od wyników
- zespół który Cię wspiera, ale też rozlicza z wyniku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- dodatkowe bonusy finansowe
⭐️ Jakie są kolejne kroki?
- Wyślij swoje CV. Bardzo mile widziane portfolio z wynikami.
- Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zapraszamy ich na rozmowę na platformie Zoom.
- W drugim etapie otrzymasz do wykonania zadanie.
- Ostatni etap to rozmowa na platformie Zoom.