Digital Marketing Specialist/Manager
Kaprów 19, Gdańsk
zjednoczenie.com
Dołącz do naszego zespołu!
Szukasz pracy w miejscu, gdzie możesz rozwijać się w obszarze marketingu i jednocześnie budować relacje z klientami? To idealna okazja dla Ciebie!
Zjednoczenie.com to agencja interaktywna z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, która realizuje projekty dla znanych marek takich jak iRobot, Tikkurila, Beckers, Velvet, Euro Styl, Ergo Ubezpieczenia Podróży czy Tchibo Coffee Service. Nasze realizacje były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych.
Czego od Ciebie oczekujemy?
Do naszego zespołu szukamy osoby, która łączy w sobie rolę koordynatora kampanii online i opiekuna klienta – będzie pilnować przebiegu kampanii, utrzymywać dobre relacje z klientami i analizować wyniki, pracując blisko m.in z szefem działu performance. Jeśli dobrze organizujesz swoją pracę i chcesz rozwijać się w digital marketingu, to może być coś dla Ciebie!
Główne zadania:
Ofertowanie - przygotowywanie prezentacji ofertowych oraz kosztorysów we współpracy z działem performance oraz grafikami, prezentacja ofert na spotkaniach z klientami.
Nadzorowanie relacji z klientami - regularny kontakt z klientem, rozliczenia, wystawianie faktur, organizacja spotkań
Koordynacja kampanii performance - współpraca z działem performance w zakresie optymalizacji kampanii Google Ads i Meta Ads, TikTok Ads etc. - nadzór nad przebiegiem i zgodnością kampanii z założeniami, bez konieczności samodzielnego ich ustawiania.
Analiza wyników i raportowanie - samodzielne przygotowywanie raportów, analiza danych z kont reklamowych oraz GA4, wyciąganie wniosków, przygotowywanie rekomendacji dla klientów.
Zarządzanie budżetami - dbanie o efektywne wydatkowanie środków reklamowych
Nadzór nad kreacjami - pilnowanie terminów, jakości i zgodności z briefem
Rekomendowanie działań - proponowanie kolejnych kroków na podstawie analizy wyników
Nadzór nad przebiegiem innych projektów w obszarze digital marketingu - kampanie wizerunkowe, działania brandingowe, projekty graficzne,
Wymagania:
Koniecznie:
Doświadczenie min 2 lata - najlepiej w agencji
Teoretyczna znajomość narzędzi reklamowych - Google Ads oraz Meta Ads
Praktyczna znajomość Google Analytics 4
Umiejętność czytania i interpretacji raportów reklamowych
Doświadczenie w pracy z klientem i koordynacji projektów
Analityczne myślenie i umiejętność wyciągania wniosków
Bardzo dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
Praktyczna umiejętność obsługi któregoś z paneli reklamowych - Google Ads lub Meta Ads
Doświadczenie w agencji reklamowej/marketingowej
Co oferujemy?
Pracę z interesującymi projektami dla rozpoznawalnych marek
Dużą samodzielność przy odpowiedzialnych zadaniach
Luźną atmosferę i elastyczne podejście do pracowników
Tryb pracy - zdalna (czasem spotkania z klientami na żywo)
Współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów oraz wewnętrzne szkolenia
Wysokość wynagrodzenia zależna od doświadczenia
Brzmi ciekawie? Wyślij swoje CV i krótko wyjaśnij, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem/tką na to stanowisko!
Digital Marketing Specialist/Manager
Digital Marketing Specialist/Manager
Kaprów 19, Gdańsk
zjednoczenie.com