Specjalista ds. Obsługi Klienta (Wsparcie Techniczne)
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Wsparcie Techniczne)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

ZnanyLekarz, czyli?

Jesteśmy największym serwisem internetowym NA ŚWIECIE, który ułatwia pacjentom wymianę opinii o lekarzach oraz umówić się on-line na wizytę. Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak! Firma, przez ponad 6 lat istnienia, z serwisu z opiniami o lekarzach przekształciła się w największy marketplace medyczny i software dla lekarzy.

Chcesz dołączyć do jedynego takiego w Polsce zespołu Customer Success i wspierać lekarzy w zarządzaniu ich gabinetami, by osiągali same sukcesy? Więcej o naszym produkcie znajdziesz tu.

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, śmiało czytaj dalej :) Jak się u nas pracuje możesz śmiało podejrzeć na Facebooku i Instagramie :)

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • wsparciem technicznym naszych klientów opartym na bieżącym kontakcie telefonicznym i mailowym,
  • zbieraniem od placówek informacji dotyczących ich potrzeb i problemów jakie napotykają,
  • zgłaszaniem błędów do działu IT (jira),
  • utrzymaniem dobrych relacji z klientami,
  • aktywnym testowaniem nowych rozwiązań dla naszych klientów.

Jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (najlepiej w zakresie wsparcia technicznego),
  • znasz angielski na poziomie min. B1 i swobodnie się nim posługujesz,
  • otwartość, komunikatywność i analityczne myślenie to Twoje mocne strony,
  • kręci Cię wyłapywanie błędów w działającym oprogramowaniu oraz nowe technologie :)
  • potrafisz organizować sobie czas pracy oraz wyznaczać priorytety,
  • ludzie opisują Cię jako osobę pewną siebie,

to jest to oferta dla Ciebie!

Oferujemy:

  • umowę o pracę: 3 miesięczny okres próbny, potem umowę na czas nieokreślony,
  • opcje na udziały po 6 miesiącach (więcej o ESOPie znajdziesz tu),
  • bezpłatne zajęcia języka angielskiego,
  • pakiet medyczny,
  • kreowanie swojej kariery w firmie,
  • domową atmosferę - owocowe poniedziałki i środy, piwne piątki, śniadania firmowe,
  • szansę rozwijania międzynarodowego produktu medycznego.

Jeśli dobrnąłeś w czytaniu tutaj, to być może oznacza że chcesz swoją osobą wesprzeć nasz zespół, ekstra! Nie pozostało nam nic innego jak zachęcić Cię do kliknięcia w “Aplikuj”.

Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!!

Prosimy, o dołączenie do CV zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa podanych przeze mnie danych osobowych, w tym mojego wizerunku, dla potrzeb procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami o przetwarzaniu moich danych osobowych przez ZnanyLekarz sp. z o.o. w związku z procesem rekrutacji."

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.

Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Warszawa
digital marketing
język angielski
account
Nowa

Programista Back End Developer (JAVA)

Nowa
Laude Smart Intermodal S.A.
Toruń
, Praca zdalna
Zdalnie
Jira
Docker
Kubernetes
Nowa