ZnanyLekarz, czyli?
Jesteśmy największym serwisem internetowym NA ŚWIECIE, który ułatwia pacjentom wymianę opinii o lekarzach oraz umówić się on-line na wizytę. Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak! Firma, przez ponad 6 lat istnienia, z serwisu z opiniami o lekarzach przekształciła się w największy marketplace medyczny i software dla lekarzy.
Chcesz dołączyć do jedynego takiego w Polsce zespołu
Customer Success i wspierać lekarzy w zarządzaniu ich gabinetami, by osiągali same sukcesy? Więcej o naszym produkcie znajdziesz
tu.
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, śmiało czytaj dalej :) Jak się u nas pracuje możesz śmiało podejrzeć na
Facebooku i
Instagramie :)
Czym będziesz się u nas zajmować?
- wsparciem technicznym naszych klientów opartym na bieżącym kontakcie telefonicznym i mailowym,
- zbieraniem od placówek informacji dotyczących ich potrzeb i problemów jakie napotykają,
- zgłaszaniem błędów do działu IT (jira),
- utrzymaniem dobrych relacji z klientami,
- aktywnym testowaniem nowych rozwiązań dla naszych klientów.
Jeśli:
- posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (najlepiej w zakresie wsparcia technicznego),
- znasz angielski na poziomie min. B1 i swobodnie się nim posługujesz,
- otwartość, komunikatywność i analityczne myślenie to Twoje mocne strony,
- kręci Cię wyłapywanie błędów w działającym oprogramowaniu oraz nowe technologie :)
- potrafisz organizować sobie czas pracy oraz wyznaczać priorytety,
- ludzie opisują Cię jako osobę pewną siebie,
to jest to oferta dla Ciebie!
Oferujemy:
- umowę o pracę: 3 miesięczny okres próbny, potem umowę na czas nieokreślony,
- opcje na udziały po 6 miesiącach (więcej o ESOPie znajdziesz tu),
- bezpłatne zajęcia języka angielskiego,
- pakiet medyczny,
- kreowanie swojej kariery w firmie,
- domową atmosferę - owocowe poniedziałki i środy, piwne piątki, śniadania firmowe,
- szansę rozwijania międzynarodowego produktu medycznego.
Jeśli dobrnąłeś w czytaniu tutaj, to być może oznacza że chcesz swoją osobą wesprzeć nasz zespół, ekstra! Nie pozostało nam nic innego jak zachęcić Cię do kliknięcia w “Aplikuj”.
Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!!
Prosimy, o dołączenie do CV zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa podanych przeze mnie danych osobowych, w tym mojego wizerunku, dla potrzeb procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami o przetwarzaniu moich danych osobowych przez ZnanyLekarz sp. z o.o. w związku z procesem rekrutacji."
Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.