Dyrektor kontraktu

Budownictwo

-, Gdynia +2 Lokalizacje

ZUE S.A.

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca mobilna

Opis stanowiska

Grupa ZUE to jeden z czołowych podmiotów budownictwa branży kolejowej i miejskiej infrastruktury szynoweji energetycznej, skupiający w swych ramach spółki o potencjale projektowym, handlowo-produkcyjnym i wykonawczym.


Głównym przedmiotem działalności spółek Grupy ZUE jest projektowanie oraz realizacja w formule generalnego wykonawstwa kompleksowych usług budowy i modernizacji linii kolejowych oraz tramwajowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (m.in. roboty ziemne i budowa podtorza, systemy odwadniające oraz obiekty inżynierskie i kubaturowe, w tym stacje).


ZUE S.A. jest liderem w świadczeniu usług w zakresie budowy kolejowej sieci trakcyjnej i modernizacji systemów zasilania infrastruktury tramwajowej oraz budowy i modernizacji tramwajowej. Przedmiot działalności spółki obejmuje także świadczenie usług bieżącego utrzymania systemów infrastruktury miejskiej tj. torowisk i trakcji, systemów zasilania oraz oświetlenia.


Zakres obowiązków i odpowiedzialności:

  • zarządzanie budżetem kontraktu, zapewnienie założonego wyniku finansowego, optymalizacja kosztów i zasobów,

  • nadzorowanie wszystkich etapów realizacji kontraktu,

  • rozliczanie inwestycji zgodnie z harmonogramem i założonym budżetem,

  • bieżąca analiza postępu oraz kosztów robót kontraktowych i dodatkowych,

  • kontrola jakości robót oraz podwykonawców,

  • monitorowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań, z myślą o osiągnięciu lepszych rezultatów,

  • zarządzanie zespołem, delegowanie zadań pracownikom i egzekwowanie ich wykonania,

  • kontrolowanie pracy podległych pracowników,

  • współpraca z nadzorem inwestora oraz użytkownikiem, dostawcami i podwykonawcami,

  • ocena, monitorowanie szans i ryzyk związanych z budową.


Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenie wyższe,

  • posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku dyrektora kontraktu lub zastępcy dyrektora kontraktu,

  • posiada doświadczenie, w zakresie zarządzania projektami na stanowiskach, na minimum 2 inwestycjach Infrastruktury kolejowej przez okres co najmniej 12 miesięcy na każdej inwestycji, których wartość realizacyjna (kontraktowa) wynosiła minimum 300 000 000,00 (trzysta milionów złotych) PLN netto dla każdej inwestycji;

  • znajomość przepisów prawa budowlanego, przepisów BHP, 

  • bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, AutoCad, 

  • samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,

  • czynne prawo jazdy kat. B. 


Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy pracę przy ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się Grupie, stabilność, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz:

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Niezbędne narzędzia pracy

  • Szkolenia zawodowe

  • Zakwaterowanie na kontrakcie

  • Ubezpieczenie na życie

  • Opieka medyczna

  • Karta Multisport

  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa

  • Pracownicze plany kapitałowe

  • Pożyczki na cele mieszkaniowe

  • Dofinansowanie do wczasów, wycieczek i kolonii

  • Dofinansowanie do biletów na wydarzenia kulturalne


Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy, prosimy o przesłanie CV w języku polskim.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.



Wymagane umiejętności

AutoCAD
wykształcenie wyższe
prawo budowlane
Microsoft Office
branża budowlana
prawo jazdy kat. B
zarządzanie projektami
Oferta dodana: 21.07.2025
Lokalizacja biura