Cześć, tu 180heartbeats / JvM! 👋
Jesteśmy niezależną kreatywną agencją znad Wisły. Planujemy, tworzymy i dopieszczamy komunikację, która ekscytuje. Działamy dla lokalnych i międzynarodowych marek - chcemy, by serca ich odbiorców biły szybciej. Wierzymy w siłę innowacji.
Poznaj nas lepiej 💗
Jako Junior PR Manager będziesz osobą odpowiedzialną za realizację komunikacji zewnętrznej agencji. Liczymy na Twój aktywny udział w promocji agencji, prowadzeniu naszej komunikacji, tworzeniu angażujących treści, koordynacji uczestnictwa agencji w branżowych konkursach czy budowaniu partnerskiej relacji z mediami branżowymi. Jeśli PR reklamowy powoduje u Ciebie przyspieszone bicie serca, aplikuj! ✍
🎉 Możesz liczyć na:
- pracę w niezależnej agencji kreatywnej, wyróżniającej się wiarą w odważne pomysły, działającej dla lokalnych i międzynarodowych marek, nagrodzonej tytułem Agencji Roku KTR 2022, Agencji Roku MMP 2023 i docenionej na największych festiwalach reklamy w Polsce i na świecie, m.in. Cannes Lions, Clio Awards, Golden Drum, Epica,
- ciekawe i ambitne projekty, przy których możesz się wykazać oraz stale rozwijać,
- zespół najlepszych specjalistów, na których możesz zawsze polegać,
- standardowy pakiet socjalny (opiekę medyczną oraz kartę MultiSport),
- lekcje angielskiego, udział w wydarzeniach branżowych, dostęp do platformy edukacyjnej i well-beingowej Mindgram,
- biuro dog friendly w kamienicy w samym centrum Warszawy (5 minut od metra Centrum), ale jeśli wolisz zostać w domu to też OK (pracujemy hybrydowo: 2 dni z biura, pozostałe dni dowolnie),
- swobodną atmosferę pracy, inspirujące brain trainy i liczne wewnętrzne eventy pracownicze,
- dużą otwartość związaną ze wspieraniem przez nas kultury różnorodności.
✨ My liczymy na:
- doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w agencji kreatywnej / reklamowej,
- lekkie pióro i świeże podejście do działań komunikacyjnych,
- swobodną komunikację po polsku i angielsku (w mowie i piśmie),
- zainteresowanie nowymi technologiami i branżą reklamową,
- znajomość i umiejętności wykorzystania mediów społecznościowych do budowania wizerunku agencji,
- otwartość, kreatywność i “can do attitude”,
- skrupulatność, dobrą organizację pracy i uważność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i w zróżnicowanym środowisku.
Chcemy Cię poznać, porozmawiać i odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Cię pytania! 💗
Jeśli twoje serce zabiło szybciej - aplikuj!